  • Data: 2013-10-13 06:32:13
    Temat: Re: BZ WBK oferta 1-2-3 zwroty za transakcje 1% 2% 3%
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-13 00:17, J.F. pisze:

    > no coz, przelewac 5000 miedzy bankami to nie jest jakis wielki problem
    > :-)

    Ale te profity trochę marne...
    Jaja kobyły (tzn aktualny, wieloletni) klient wytargowałem na gołej KK
    3% spożywczaki, supermarkety i benzyna. W fastfoodzie ostanio byłem 15
    lat temu :) Restauracje - owszem, może być istotne, bo tam płatności
    wyższe, jak za benzynę nie przymierzając, ale też nie za często.
    Bardziej by mnie rajcowało 3% w aptekach ;) ale tego nikt nie oferuje :D
    Umiom liczyć.

    Innych szczególnych profitów nie widzę. 3% na depozytach, to daje
    byle-optima.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. SQLwiel