  • Data: 2013-10-13 09:15:57
    Temat: Re: BZ WBK oferta 1-2-3 zwroty za transakcje 1% 2% 3%
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-13 09:10, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:

    > a technicznie jak ?
    > przez infolinię ? czy w oddziale i pisemny aneks Tobie dali ?

    W oddziale.
    W okolicach daty, kiedy wypadałoby złożyć rezygnację ze wznowienia karty
    poszedłem do oddziału i powiedziałem, ze chcę zrezygnować, chyba, że
    mają jakieś argumenty żeby mnie zatrzymać. Pani przy biurku nie ma
    takich kompetencji. Dzwoni do ober-konsultanta i oddaje słuchawkę. Tego
    roku w marcu akurat nie przeszło. Byli twardzi. Ja również i złożyłem
    rezygnację. Po miesiącu poszedłem znów do oddziału, że byłbym skłonny
    rezygnację wycofać, jeśli... No i tym razem przeszło.

    Pozdrawiam panią Agnieszkę z oddziału na Wita Stwosza :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.