  • Data: 2013-07-30 19:27:37
    Temat: Re: BZ WBK Sypnal Premia
    Od: pws <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 17:11:52 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > Na pewno nie. Przecież system informatyczny poważnego banku jest
    > zaprojektowany i wykonany przez profesjonalistów i dobrze
    > zabezpieczony przed przypadkowymi wyładowaniami, gdzieś tam na
    > zewnątrz ;-)
    Możliwe, w sumie, to tak nawet być powinno. Ale jak na razie ani główna, ani
    logowanie, ani blog, ani nawet strona Programu Poleceń nie działają. przynajmniej u
    mnie... Na chwilę tylko blogi PP załapały jakiś czas temu, ale teraz znowu nic.

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 17:54:37 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > Ale np. system jego dostawcy internetu niekoniecznie.
    jeśli chodziło Ci o dostawcę internetu dla banku, to pewnie masz rację, jeśli o
    mojego, to nie, bo pisałem wcześniej, że pozostałe strony działają bez problemu.

    No i mam rację (KJ też): https://www.facebook.com/bzwbk/posts/101518472624636
    94
    Co ciekawe tego posta na fejsa dodali "2 godz. temu przez: telefon komórkowy", czyli
    najpewniej net u nich padł...