eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH czyli żenada i chamstwo › Re: BPH czyli żenada i chamstwo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH czyli żenada i chamstwo
    Date: 4 Jan 2002 17:05:17 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 27
    Message-ID: <7...@n...onet.pl>
    References: <a1483c$92$1@news.telbank.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1010160317 7919 192.168.240.245 (4 Jan 2002 16:05:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Jan 2002 16:05:17 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 213.76.192.17, 213.180.130.21
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:151913
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > Użytkownik "siepacz" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:3c34801c@news.vogel.pl...
    > [...]
    > > Dotychczas myślałem że wizja kilkutysięcznych zwolnień w BPH-PBK będzie
    > > działać mobilizująco na pracowników ale okazuje się, że nie wszędzie.
    > > Wszystkim permanentnym klientom tego banku składam szczere wyrazy
    > > współczucia (a może to znowu dał znać o sobie pech, który mnie ciągle
    > > prześladuje?)
    > > pozdrav
    > > siepacz
    >

    Hej. Jestem klientem przyłączonego banku PBK. Po pierwsze miałeś pecha co do
    obsługującej Cię osoby. Ja z obsługi pracowników jestem bardzo zadowolona. Po
    drugie zwolnienia pracowników które nie idą w parze ze zmniejszeniem ilości
    dokumentów które Ci pracownicy muszą przygotować, raczej obsługi nie
    przyspiesza a wręcz odwrotnie. Jeśli do tego dodamy kłopoty z nowym systemem to
    jest jak jest. Jeżeli w Twoim przypadku była czynna tylko jedna kasa to
    widocznie nie było kasjerek (zwolnione, chorobowe). To co powyżej nie jest
    winą pracownika, które ma szczęście jeszcze pracować a raczej nieudolnego
    szefostwa.

    PIP

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1