    From: "Modzel" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH czy działa
    Date: Wed, 13 Mar 2002 21:18:04 +0100

    > Ja mam problem z przejściem na następną stronę po generowaniu klucza i
    > ruszaniu myszką. - ciągle wyskakuje błąd strony. Jednak dzieje się tak
    tylko
    > na niektórych komputerach a na innych jest w porządku. Może ktoś już to
    > przerabiał ? W banku nie potrafią mi pomóc.

    Mialem dzis to samo - przez pol dnia mialem telekonferencje z pracownica
    banku - bez rezultatu. Skonczylo sie na telefonie do Krakowa do
    administratora odpowiedzialnego za prowadzenie ich strony bankowosci
    internetowej. Stwierdzil, ze to wina przegladarki, ale mnie ten blad
    wyskakiwal na kilku komputerach. No ciekaw jestem kiedy cos z tym zrobia bo
    jak narazie przechodzi mi ochota na zalozenie dostepu internetowego do ich
    konta. Badziew kompletny ludziom wciskaja!