  • Data: 2002-08-12 16:36:58
    Temat: Re: BPH Sezam błąd na stronie
    Od: "Mannix" <u...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "radar" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:aioacf$jlm$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > niepomogło, ale to ciekawe, bo identyczny objaw mam w domu i w pracy (2x
    > IE5.5)

    1. problemow nie ma jesli uzywasz min. IE 5.5 z szyfrowaniem 128 bitowym. i
    nie ma bata zeby nie poszlo. jesli sa jakies bledy to musisz usunac pliki
    tymczasowe, jesli to nie pomoze to przeinstaluj przegladarke.
    2. jesli uzywasz IE 6.0 to muszisz doinstalowac VMJ - Virtualna Maszyne
    Javy. standardowo nie jest ona dostarczana z IE. i tez nie ma bata zeby
    potem nie poszlo :)
    wiem bo akurat pomagam Klientom instalowac te uslugi na komputerach :)
    pozdrawiam.