    From: Grazyna Ł. <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGŻOptima - Eurobank
    Date: Wed, 7 Dec 2011 17:49:05 +0100

    Użytkownik "notveryoldman" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    5.12 przelew kasy z BGŻOptima do Eurobanku. Zwrócony. Zlecony ponowny
    przelew kasy na 6.12. Zwrotu dziś nie ma. Do Eurobanku dziś nie doszedł.
    Pytania:

    - gdzie jest moja kasa? W BGŻOptima, w Eurobanku czy w czarnej dziurze?

    - czy jutro kasa się znajdzie?

    - a jeśli się znajdzie, to w BGŻOptima czy w Eurobanku?

    Zapraszam do dywagacji na temat i odpowiedzi na pytania. Gdy się kasa
    znajdzie (na co liczę), podam prawidłową odpowiedź na (przynajmniej) dwa
    ostatnie pytania...

    --
    notveryoldman,

    Mam to samo. Wczoraj poszedł przelew do Eurobanku,dzisiaj nastąpił zwrot na
    k-to BGŻ Optima. Dzwoniłam na infolinię,nie wiedzą dlaczego Eurobank zrobił
    zwrot, powiedzieli że będą tą sprawę sprawdzać,ponieważ jest więcej takich
    sytuacji właśnie z Eurobankiem. Infolinia zasugerowała,że można ewentualnie
    zmienić konto powiązane na inne. Ja poczekam jeszcze,mam nadzieję,że sprawa
    się wyjaśni.

    Pozdrawiam
    Grażyna