  • Data: 2013-02-05 18:04:13
    Temat: Re: BGŻO dalej nurkuje - od kwietnia 3,6%
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 05 Feb 2013 13:05:10 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Niezależnie od tego, jak bardzo Optima pogorszyła swoją ofertę, to nie
    > widzę sensu w krzyczeniu na jej pracowników.

    Jeżeli to rzeczywiście są pracownicy tego banku. Adres mailowy to gmail a
    IP 81-210-116-73.ip.netia.com.pl. Ja wiem, że pewnie to są pracownicy
    banku, ale jeżeli ma to być jakiś w miarę oficjalny kanał komunikacji
    banku, można by to jakoś porządniej zrobić. Tutaj jest inny adres mailowy:

    http://www.bgzoptima.pl/media/default.aspx

    więc czemu z niego nie korzystać.

    --
    xbartx