  • Data: 2003-12-05 09:37:05
    Temat: Re: BGŻ - kradzież w białych rękawiczkach??
    Od: "BM" <s...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem podobną sprawę z Pekao Sa - też nie przysyłali wyciągów, też
    twierdzili, że obciążanie konta opłatą to nie księgowanie itp. Kwota o którą
    walczyłem nie była wielka (30 zł - tyle miałem zapłacić aby zamknąć konto),
    ale stwierdziłem, że powstał
    Trzymałem się braku wyciągów - w odpowiedzi na złożone pismo bank odpisał
    mi, że wyciągi są generowane tylko gdy wykonywane są operacje na koncie, a
    obciążenie konta (sic!) operacją nie jest...
    Oczywiście zanegowałem taką interpretację, jako dowód załączyłem kopię
    wyciągu znajomego, u którego jako jedyna operacja widniało właśnie
    obciążenie konta...

    Po dwóch czy trzech pismach (złożonych za potwierdzeniem w banku) sprawę
    wygrałem - zamknęli mi konto bez opłat.

    Jak jesteś zainteresowany, to służę na priva kopiami pism, które składałem w
    banku.

    Pozdrawiam
    BM