  • Data: 2018-08-01 14:05:44
    Temat: Re: BGŻ Optima - nowe sierotki ;)
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-01 o 11:12, Kris pisze:

    > A z czym przegina?
    > Oszukali Ciebie/Nie wypłacili co mieli wypłacić?

    Ja się czuję trochę oszukany.
    Przez jakiś czas miałem u nich zero. Sprzedałem samochód, kasę z tego
    wpłaciłem do Optimy. Po miesiącu się zorientowałem, że naliczyli mi 2
    razy mniej % niż się spodziewałem.

    Miało być tak prosto i łatwo - konto bez ograniczeń wpłat/wypłat z %
    porównywalnym z lokatami, a tu się okazało, że wymyślili sobie, że nagle
    trzeba otwierać drugie konto aby normalnie skorzystać z rozsądnego
    oprocentowania.
    Dla mnie to jest zabawa w ciuciubabkę i chyba mnie nie bawi.
    Te terminy to też taka zabawa. Ciekawe kiedy okaże się, że dla definicji
    nowych środków będzie się liczyło saldo sprzed 3 lat?
    P.G.