  • Data: 2022-05-23 15:29:48
    Temat: Re: BFG
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.05.2022 o 18:26, J.F pisze:

    > W dotychczasowej praktyce - nic ci nie grozi, do 100kEUR.
    > Co najwyzej pare dni zwłoki.

    No właśnie nie wiem jak wygląda to od strony praktycznej. Weźmy pod
    uwagę najgorsze - bank upadł, a Fundusz umywa ręce, nawet nie mam kogo
    pozwać, bo przecie nie pozwę bankruta a z Funduszem praktycznie niczym
    nie jestem osobiście związany.

    > Lokaty, czy promocja na koncie?
    > Bo lokaty jak zerwiesz, to bez odsetek.
    > Musisz zobaczyc czy oplaca sie doczekac czy zerwac.
    >
    > No ale 5.5% to w tym podejrzanym Getinie przeciez :-)
    >

    > J.

    Lokaty. Odsetek akurat nie zdążyło dużo nabić, bo lokaty odnawiałem
    stosunkowo niedawno.

    No jakby nie patrzeć, lepiej ryzykować za 5.5% niż za 2procenty..?