eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAwaria Bitomat.pl najprawdopodobniej zakonczona utrata srodkow › Re: Awaria Bitomat.pl najprawdopodobniej zakonczona utrata srodkow
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Awaria Bitomat.pl najprawdopodobniej zakonczona utrata srodkow
    Date: Mon, 1 Aug 2011 23:15:27 +0200

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:j174k0$pud$...@d...me...

    > roznica jest zasadnicza - brak centralnego systemu, znane zalozenia,
    > potencjalna anonimowosc - jezeli sie o nia zadba, brak mozliwosci
    > blokady srodkow przez kogokolwiek, brak mozliwosci 'dodrukowania'
    > bitcoinsow itd.
    > natomiast pomysl jest rewelacyjny i rewolucyjny, mysle ze calkiem niedlugo
    > albo bitcoins (albo jakies jego rozwiniecie, na pewno p2p) ma szanse
    > zrobic duzo zamieszania w dziedzinie szybkich mikroplatnosci przez
    > internet

    To działa tylko w sieci? Jest w pełni zależne od funkcjonowania sieci? Jak
    to się robi? Czy bitcoiny, tak jak numery GG stworzył Pan Bóg? Bo coś kiedyś
    słyszałem, że można je zrobić/wygenerować samodzielnie. Bo takie wydarzenie,
    że jakaś tam awaria serwera czy też akcja jakiegoś dzieciaka powoduje
    nieodwracalna stratę bitcoinów działa strasznie zniechęcająco. Można by
    pewnie je jakoś ponownie wygenerować, ale to byłoby pewnie zaczątkiem psucia
    systemu (czyli dodrukiem), tak?