  • Data: 2002-12-25 17:43:13
    Temat: Re: Automaty BPH - OT
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki) szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 25 Dec 2002 08:25:23 +0100, jo44 napisał(a):

    >jedynym co mnie wkurza jest przekonanie o niemylności i entuzjazm
    >dla tego komputera co stoi w Łodzi, Warszawie, czy gdzie indziej,
    >a jest nazywany przez tychze entuzjastow bankiem. Dla bankow, czyli tzw

    Czyli jak nie ma marmurowych siedzib to nie jest godzien zaufania? A ja
    sądziłem że istotnejszy jest BFG... :)

    [...]

    >a wg piszacego powinno chodzic: na wszystkim , pod wszystkim i byc
    >zabezpieczone przed wszystkim traktuje jako czepianie sie. Kolega niczego

    Po prostu miałem do czynienia z systemem PeKaO S.A. - normalny, nie
    udziwniony, działa bez problemu z każdym systemem, jedyne wymaganie to
    przeglądarka obsługująca SSL. A potem inne banki powymyślały dziwaczne
    rozwiązania oparte o alpejskie kombinacje Javy, Javascriptu i activeX, które
    ledwo co działały nawet w zalecanej konfiguracji programowej...

    >nie sprawdzil, a wszystko wie. A ja sprawdzilem, wiem mniej (chociaz pod
    >UNIXem pracowalem, a i z LINUXem od czasu do czasu), ale u mnie
    >chodzi. Stąd pewna zlosliwosc w pytaniu o DOS.

    A co, miałem wykupywać tę usługę? Przeczytałem o problemach z non-MS Javą i
    to mi wystarczyło...
    Co do samego systemu - przynajmniej jakiś czas temu NIE PRZEWIDYWAŁ czegoś
    takiego jak papierowe potwierdzenie przelewu. Uważam to za bardzo dużą
    wadę... I proszę nie pisz o drukowaniu świstka z formułą "dokument
    elektroniczny" - tylko najpierw przekonaj urzędasa w ZUSie że to JEST
    dokument :(

    >A jesli chodzi o, jak to mowisz, entuzjazm - jesli mozna byc entuzjasta
    >komputera w Lodzi, to dlaczego nie mozna byc entuzjasta Banku??
    >(Zwlaszcza, ze jest calkiem dobry).

    Ja w zasadzie używam BPH tylko i wyłącznie do płacenia ichnią VC debetową...
    No, czasami używam ich VE żeby sprawdzić stan konta/zrobić wyciąg, bo
    bankomaty BPH jakoś albo nie po drodze, albo nie działają, albo taaaka
    kolejka do nich :) Myśl o wpłaceniu gotówki (wypłatę dostaję w gotówce)
    przyprawia mnie o dreszcze, jak pomyślę o tych BPHowych kolejkach, to
    samo tyczy się odbierania w oddziale kart czy załatwiania byle drobiazgu:
    godzinne czekanie do okienka/konsultanta.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl