  • Data: 2005-09-11 07:42:39
    Temat: Re: Allekarta - raz jeszcze - wątpliwości
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon napisał(a):
    > może ktoś rozwieje małe wątpliwości dot. nowego produktu Allegro i BZ WBK:
    > 1. Karta reklamowana jest jako darmowa (reklamowana to poważne słowo, wcale
    > nie jest łatwo odnaleźć jakiś link czy banner na stronach Allegro, Payback
    > czy BZ WBK)... Jednak w cenniku banku znalazłem pozycję dla Allekarty 25zł
    > "opłaty dwuletniej/za kolejne dwa lata". Allekarta jest wystawiana na 4,
    > zatem czy to oznacza, że po dwóch latach staje się płatną?

    Na to wygląda. W ogóle brawo dla banku i allegro za to, iż na stronie
    allekarta.pl jest wszystko, prócz cennika.

    Nie za bardzo widzę też w cenniku uzasadnienia do pobrania opłaty 10 PLN
    za wydanie karty, gdy nie było na niej obrotu 500 PLN w ciągu 3 miesięcy.

    Czyżby karta nie była też wznawiana? Tak wynikałoby z cennika.

    Aha - nie reklamują jej jako darmowej. Piszą jedynie o darmowym jej wydaniu.

    > 2. Do karty dodawane jest pełnowartościowe, darmowe konto24.pl z przelewami
    > za 50gr. Zacząłem szukać zabezpieczeń (i ich kosztów). Token jest, owszem...
    > za 80zł wydanie (brak info o kosztach użytkowania, zatem zakładam, że
    > darmowe). Czy istnieje jakaś możliwość dokonywania przelewów z konta na
    > różne rachunki bez tokena (domyślam się, że logowanie odbywa się bez niego)?

    Pewnie standardowo jak w BZWBK. Defnicja rachunków w oddziale, token,
    lub SMSkody.