  • Data: 2007-01-24 17:23:56
    Temat: Re: Allekarta KK - błyskawiczne wypełnianie wniosku ;)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 24 Jan 2007 17:59:52 +0100,
    osoba podpisana: RobertS <r...@x...pl>
    napisała:

    > jak masz "historie" w BIK to nie dostaniesz kk z bz wbk, poza tym byl
    > juz kiedys wątek na ten temat na grupie, ktos chcial kredyt gotowkowy
    ><miesiecznych wplywow na konto i nie dostal, bo mial jakies inne
    > niewielkie zobowiazanie

    > a skad ten gold?

    W mille jak wnioskujesz o karte z limitem większym niz 5K to ci wciskaja
    golda. ;) Zero papierów.

    A sprawdzenie w BIK u jest specyficzne, bo ja przyznałem się do swojego
    kredytu hipotecznego, tyle, że nie wiedziałem, że Pekao wpisało mi, nie
    wiedzieć czemu, że u nich *też* wziąłem kredyt hipoteczyny (właśnie
    poszedł polecony z żądaniem sprostowania).
    Innymi słowy z BIKu wynika, że mam 2 kredyty zamiast jednego.
    A Millennium to wcale nie przeszkadzało.

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html