    From: "neoniusz" <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - zmiana typu KK - jakość obsługi
    Date: Tue, 1 Jun 2010 12:09:08 +0200

    news:hu2iir$mt0$1@news.onet.pl...
    > Postanowiłem więc kartę zamknąć i wyrobić nową (tym razem Silver z
    > mniejszymi progami). Złożyłem w placówce stosowne wypowiedzenie i
    > jednocześnie wniosek o nową KK (tak też mi polecono zrobić, bo podobno
    > inaczej "nie da się").

    Hmm. To czuje, ze czeka mnie cos podobnego. Wyrobilem sobie karte silver,
    ale jeszcze jej nie aktywowalem (dostalem ja przedwczoraj). Pozniej
    zauwazylem, ze jak wezme motokarte, to dostane bonus 100zl i to wlasnie te
    karte chcialbym miec. Zastanawiam sie czy jak zrezygnuje z tej karty to
    nalicza jakies koszty? W umowie jest cos o "zwrocie oplaty za wydanie", ale
    wedlug cennika ta oplata to 0zl.