  • Data: 2009-01-24 04:34:14
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a5f54950-91b9-4c5b-96c9-00829550bad7@p2g2000prn
    .googlegroups.com...

    > To nie pierwszy pokaz "wyższej kultury bankowości" jakiego zdołałem
    > dświadczyć na przestrzeni niespełna dwumiesięcznej współpracy z
    > Aliorem.

    > Mam dość. Co to qrwa jest, bank czy warzywniak ?

    po kija robicie za betatesterów gównianych banków i później cała grupa pełna
    jest takich tekstów (to oczywiście dobrze że informujecie o tym dziadostwie
    ale nie o tym piszę) jak mieliście swoje sprawdzone konto w którymś z kolei
    wybranym banku to kto wam kazał bawić się w betatesterów?

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzz.