  • Data: 2009-01-24 08:07:48
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    news:gldq9q$41i$1@inews.gazeta.pl...

    Wracaj do PRLu. My tutaj wolimy korzystac z uslug bankow, ktore dotrzymuja
    slowa, bo zaufanie jest bardzo istotne w takich kwestiach.

    Mnie na przyklad tekst szczurwy ostatecznie zniechecil do jakichkolwiek prob
    kontaktu z tym czyms co sie nazywa alior, co wiecej bede korzystal tej
    opowiesci w gronie osob, ktorym bede mowil o tym, gdyz gdybym znalazl sie w
    takiej sytuacji to nie bylbym zadowolony.