    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alerty BIK
    Date: Sat, 19 Feb 2022 01:01:48 +0100

    W dniu 2022-02-18 o 07:17, J.F pisze:
> [...]
    usluga powinna byc darmowa? Przeciez uczestnikom systemu bankowego powinno zalezec na
    tym zeby zapobiegac przestepstwom, nieprawdaz?

    > Az tak bardzo im na nie zalezy. Im zalezy, zeby klient spłacil ... z
    > nawiązką. Im wieksza doplata tym lepiej.

    > Zapewne błąd ludzko-komputerowy, ale ma sens.

    Jaki sens? Chyba odwrotny.
    > Inny bank nie da ci kredytu, a PKO da :-)

    Spłacam już 17 lat, zawsze długo przed terminem.
    Jedną moją ratę przekazali do firmy doradcy kredytowego, który mi ten
    kredyt załatwił.
    Rata nie poszła na moje konto spat kredytu, ale mnie dodatkowo nie
    obciążyli, więc to było takie "chcho sza".

    --
    animka