eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiABNAMROBANK olandia problem z kartaRe: ABNAMROBANK olandia problem z karta
  • Data: 2009-04-05 21:52:24
    Temat: Re: ABNAMROBANK olandia problem z karta
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...cjb.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Prawdopodobnie karta została zablokowana.

    Zadzwoń do ABN Amro
    (https://www.abnamro.nl/en/prive/contact/f_contact.h
    tml) - na infolinii Ci
    pomogą. Mówią ładnie po angielsku. Jeśli tylko odpowiednio potwierdzisz
    swoją tożsamość (np. za pośrednictwem kodu, który powinieneś był ustalić
    wcześniej), to karta zostanie odblokowana.
    Jeśli nie masz telekodu - zadzwoń i poproś o wysłanie go (tylko na adres,
    który jest zdefiniowany w banku).

    G.

    Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:grasbp$q9j$...@n...onet.pl...
    > Podczas próby zalogowania się do bankowości elektronicznej błednie wpisano
    > pin w urządzeniu generujacym kody- e-dentifier:
    > https://www.abnamro.nl/nl/logon/identification.007
    > Teraz nawet podczas próby wypłat z bankomatu(pin podawany na 100%
    > poprawny) pokazuje się komunikat: przekroczona liczba błednych pinów.
    > Karta holenderska, kontakt z bankiem więc utrudniony. Czy faktycznie karta
    > została zablokowana?
    > Czy jest jakaś mozliwośc wypłaty srodków z bankomatu?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Kris

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1