  • Date: Sun, 12 Aug 2012 19:49:39 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: A propos lokowania pieniędzy w złoto ...

    W dniu 12.08.2012 18:11, Liwiusz pisze:

    > Znasz coś lepszego, co przez tysiące lat miało realną wartość i czy

    Realną??

    Weź mnie nie rozweselaj.

    Złoto miało wartość bo było uznane za wartościowe. Przez wieki nie miało
    żadnego praktycznego zastosowania.

    Popatrz na Inków oraz co się stało w Europie, jak nagle głupie białasy
    złupiły ich złoto i nazwoziły je do Europy.

    > znasz coś, co z prawdopodobieństwem większym niż w przypadku złota
    > będzie nadal miało wymierną wartość za 100 lat?

    Wymierna wartość? LOL

    Za 100 lat energia może być na tyle tania, że będzie można produkować
    złoto syntetyczne taniej, niż dobrej jakości wędliny :)