  • Data: 2003-03-17 13:14:03
    Temat: Re: "...40 % przyrost w ciągu ostatnich 4 miesięcy..."
    Od: Piotr Kulinski <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Posiadaczami kont Inteligo jest już ponad 200 tysięcy osób. Oferta konta
    >ciągle się poszerza. Najnowszym produktem jest karta typu affinity Inteligo
    >Visa Electron z Sercem. W najbliższym czasie oferta zostanie wzbogacona o
    >nowe lokaty i limit debetowy.
    [ciach]

    Przypomina mi to praktyki TPSA swego czasu
    Dowalaja oplaty za uslugi z ktorych korzysta 98.9 % klientow (czytaj
    wyplaty z bankomatow) a na "oslode" i odwrocenie uwagi opowiadaja o
    lokatach i limicie czyli o kwestiach z ktorych korzysta powiedzmy 5 %
    osob

    Peter
    GG: 566964
    Motto: zawsze mam racje, no chyba ze sie myle.
    sigcreator: core dumped