    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
    Date: Mon, 22 Oct 2012 15:02:19 +0200
    From: Matt <m...@m...ms>

    On Fri, 19 Oct 2012 14:08:22 +0200, ax12 <a...@g...com> wrote:

    > Dostałem identyczną tylko gówno z niej wynika. Formularz nie pozwala na
    > dokończenie rejestracji.

    Byłem w tej samej sytuacji. Nie da się dokończyć formularza na stronie,
    reklamacja na to złożona i dostałem odpowiedź, że mam wypełnić formularz
    przez stronę. Wkurzony dzwonię do ING na numer od reklamacji i tym razem
    nawet na kogoś normalnego trafiłem. Efekt rozmowy:
    1. Wystarczy wypełnić pierwszą stronę formularza, tą gdzie się podaje
    numer groupona.
    2. Kolejne strony to wniosek o otwarcie rachunku i pracownik banku
    przyznał, że ten wniosek nie działa w specyficznych przypadkach, ale na
    potrzeby groupona wystarczy punkt 1 oraz otwarcie rachunku w placówce.
    3. Pracownik banku zgodził się ze mną, że odpowiedź na reklamację była
    niejasna i myląca.
    4. Na koniec usłyszałem coś co mnie trochę zmartwiło. Usłyszałem, że
    pierwszy warunek premii spełniłem (formularz) ale gdybym przypadkiem nie
    dostał premii to mam złożyć kolejną reklamację. Czyżby już teraz
    zakładali, że pewnie będą błędy przy naliczaniu premii?

    Matt