  • 11. Data: 2015-03-23 19:26:01
    Temat: Re: [Rajfi] Nie mamy Pana "chargeback" i co nam Pan zrobisz
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Wiesz też w zasadzie chciałbym to wiedzieć. Dodzwonić się na sekretariat
    > to już jest nie lada wyczyn tam to różnie bywa ale zazwyczaj mówią że do
    > końca miesiąca (znaczy z dwa/trzy razy tak mi powiedziano). Mam też
    > telefon do Pani arbiter ale to jest chyba poziom mega pro i nie dla mnie
    > raczej ;)

    Z tym dzwonieniem na sekretariat też trzeba uważać, bo się arbiter
    może pogniewać i wyłączyć. A co? Wyłączy się i co mu zrobisz. Chociaż w
    twoim przypadku jaka to różnica czy wyłączony, czy włączony. Tak czy tak
    nie działa.
    Może jest zepsuty i trzeba go oddać do naprawy? :)

    http://samcik.blox.pl/2015/03/Nie-denerwuj-Arbitra-B
    ankowego-bo-sie-sie-wylaczy.html

  • 12. Data: 2015-03-23 21:02:24
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 23.03.2015 o 19:26, wiatrak pisze:

> [...]
    > nie działa.
    > Może jest zepsuty i trzeba go oddać do naprawy? :)

    Ja już się dawno poddałem i jakby ktoś odebrał to może bym zagadał żeby
    chociaż te 50 zł oddali ale być może i to się nie należy, bo w sumie
    moja sprawa miejsce w kolejce miała a co gorsza je zajmowała! ;)

    Xenocide

  • 13. Data: 2015-03-24 21:46:43
    Od: xbartx <x...@b...net>

> [...]

    > nie działa.
    > Może jest zepsuty i trzeba go oddać do naprawy? :)

    Dzisiaj rano godzina 10.15 telefon do arbitra a później na sekretariat i
    oczywiście, jak to zwykł mówić porucznik Borewicz "bez odbioru". Może
    Pani sekretarka jeszcze się nie 'odbraziła' ;)

    Xenocide

  • 14. Data: 2015-03-25 16:04:37
    Od: em <e...@g...com>

    Zdaje się, że Arbiter Bankowy nadaje się na zupełnie osobny temat, gdyż z tego co
    piszecie nie tak chyba miała wyglądać jego praca.
    A gdzie się można poskarżyć na brak działania ze strony arbitra? Do ZBP?

  • 15. Data: 2015-03-25 21:49:20
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 25.03.2015 o 16:04, em pisze:

    > A gdzie się można poskarżyć na brak działania ze strony arbitra? Do ZBP?

    He he i to jest właśnie w tej kwestii najlepsze* - nigdzie. Parę lat
    temu jaki mi się jeszcze chciało napisałem do KNF, rzecznika konsumenta
    i cholera wie kogo jeszcze ale każdy odpowiedział, że to nie do niego. W
    ZBP jak zadzwonisz to Ci powiedzą, że to nie oni i proszę dzwonić... do
    arbitra. Tutaj, jak mniemam, nawet Chuck Norris nie dał by sobie rady :)

    * oczywiście dla arbitra

    Xenocide

  • 16. Data: 2015-03-25 21:57:26
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-03-25 o 21:49, xbartx pisze:> W dniu 25.03.2015 o 16:04, em
    pisze:

> [...]
    > ZBP jak zadzwonisz to Ci powiedzą, że to nie oni i proszę dzwonić... do
    > arbitra. Tutaj, jak mniemam, nawet Chuck Norris nie dał by sobie rady :)

    Taki arbiter to o kant dupy potłuc. Powinien być niezależny, solidnie
    umocowany prawnie, a nie opłacany przez banki i nierobotny.

  • 17. Data: 2015-03-26 03:00:45
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-03-24 21:46, xbartx pisze:

> [...]
    > oczywiście, jak to zwykł mówić porucznik Borewicz "bez odbioru". Może
    > Pani sekretarka jeszcze się nie 'odbraziła' ;)

    Sprawa dla Janusza Weissa i dla "Ekspresu reporterów" TVP2 - to chyba
    naprawdę ostatnie instancje, po których sprawy beznadziejne od razu
    nabierają tempa w odpowiedzialnych za nie instytucjach :)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/