  • 1. Data: 2014-03-30 11:25:20
    Temat: Raiffeisen się po(d)pisał starym certyfikatem
    Od: orcio <m...@g...com>

    Witam
    Strona https://www.polbank24.pl/netbanking/ jest podpisana certyfikatem który wygasł
    dziś o 0:59 infolinia podpowiada jak ignorować komunikaty bezpieczeństwa przeglądarek
    www aby się dostać na stronę mimo ostrzeżeń - porażka.

    pozdrawiam
    orcio

  • 2. Data: 2014-03-30 19:05:37
    Temat: Re: Raiffeisen się po(d)pisał starym certyfikatem
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "orcio" 6...@g...co

[...]

    Dużo masz na koncie? Mniemam, że w okolicach zera. :)
    Po co te cyrki zabezpieczeń, skoro bank nie radzi
    sobie ze zgromadzeniem poważnych klientów netowych?
    Będą duże pieniądze -- będą zabezpieczenia, które
    póki co generować mogą koszty wyższe niż straty
    związane z błędami zabezpieczeń.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-03-31 08:34:54
    Od: konto <k...@k...pl>

    I co trzeba żeby się zalogować ???
    Bo mi też to samo wyskakuję, a nie chce brać dalej, bo jest przekreślone
    https

  • 4. Data: 2014-03-31 17:11:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "konto" lhb2ae$usr$...@n...news.atman.pl

    >I co trzeba żeby się zalogować ???
    > Bo mi też to samo wyskakuję, a nie chce
    > brać dalej, bo jest przekreślone https

    SOA#1 https://

    https://www.r-bank.pl/newsbi/index.jsp?lang=pl

    Salda zerowe.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-03-31 17:53:41
    Od: konto <k...@k...pl>

    > "konto" lhb2ae$usr$...@n...news.atman.pl

    > SOA#1 https://
    >
    > https://www.r-bank.pl/newsbi/index.jsp?lang=pl
    >
    > Salda zerowe.

    W Polbank

    https://www.polbank24.pl/netbanking/

    i https przekreślone wiec sie nie loguje

  • 6. Data: 2014-03-31 18:36:38
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    "Drodzy Państwo,
    Niepowodzeniem zakończyła się zmiana w systemach produkcyjnych, w ramach
    której planowana była podmiana certyfikatu SSL na nowy, z przedłużonym
    okresem ważności. Nieoczekiwane problemy techniczne, które miały
    miejsce, spowodowały konieczność wycofania tej zmiany i powrót do stanu
    sprzed jej wdrożenia, co poskutkowało niestety ponownym wgraniem
    wygasłego już certyfikatu.
    Wyrażamy ubolewanie z tego tytułu, wszak sami wielokrotnie podkreślamy w
    propagowanych przez nas zasadach bezpiecznego korzystania z naszej
    bankowości internetowej, że weryfikacja certyfikatu jest istotna dla
    potwierdzenia tożsamości serwera.

    Drodzy Państwo, sytuacja z błędem certyfikatu potrwa niestety jeszcze do
    końca jutrzejszego dnia. Dopiero bowiem wtedy będziemy mogli ponowić
    zmianę już w warunkach z wyeliminowaniem przyczyn wcześniej zaistniałych
    błędów.

    W tym czasie proszę weryfikować certyfikat jedynie na podstawie
    zaufanego wystawcy (VeriSign Class 3 Extended Validation SSL CA),
    fingerprintu oraz podmiotu, dla którego certyfikat został wystawiony
    (instrukcja jak zweryfikować właściwości certyfikatu).
    Ta weryfikacja w trudnych, tymczasowych warunkach, pozwoli na
    wykluczenie potencjalnie możliwych incydentów podszywania się innych
    podmiotów pod Polbank24 i tym samym bezpieczne korzystanie z naszej
    bankowości on-line.

    Przepraszamy za niedogodności
    Raiffeisen Polbank"

    Na szczęście kartę udało się spłacić w oddziale.
    Pracownik co prawda twierdził, że już działa, ale nie dałem się zwieść ;)

    --
    Pzdr

    J_K_K

  • 7. Data: 2014-04-01 01:56:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J_K_K" lhc5iu$r4q$...@a...netfront.net

    > wykluczenie potencjalnie możliwych
    > incydentów podszywania się innych

    Kto by chciał podszyć się pod coś takiego? :)
    [szczęście, że lato idzie -- łatwiej o rozpałkę...
    zimą niejedno pale_nisko wygasa z powodu braku
    gazu ciągniętego z Rosji...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'