  • 11. Data: 2007-04-24 09:17:40
    Temat: Re: Rachunki za prad, gaz placone karta kredytowa?
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Krzysztofsf napisał(a):

    > Jak pisze sprzedaz, prosze obciazyc moje konto, to chyba platnosc?

    Tak. Moja pomyłka - SPRZEDAŻ albo GOTÓWKA.

    Kwestia jest banalna - przy sprzedaży prowizję płaci przyjmujący
    płatność. Przy wypłacie gotówki - wypłacający.

    Np. Poczta Polska - terminale ma, ale póki co udostępnia jedynie usługę
    "wypłata gotówki".

    Karta nie ma na to żadnego wpływu.

  • 12. Data: 2007-04-24 09:27:25
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał(a):

    > Krzysztofsf napisał(a):

    > Karta nie ma na to żadnego wpływu.

    Pani z Lukasa zarzekala sie, ze u nich zawsze jako gotowka i koniec.

    Przy okazji osob zachwalajacych przelewy z kart kredytowych Citi - jakos w tabeli
    oplat i prowizji nie moge ise doszukac innej informacji, jak ze oprocentowanie za
    transakcje gotowkowa i przelew wynosi iles tam % - za wyjatkiem karty platynowej,
    gdzi eten % zniesli dla obu tych typow transakcji.
    http://www.online.citibank.pl/home/documents/kk_s_to
    ip.pdf

  • 13. Data: 2007-04-24 09:43:06
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Krzysztofsf <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > http://www.online.citibank.pl/home/documents/kk_s_to
    ip.pdf

    Moglem naturalnie zle zinterpretowac - byc moze chodzi o to, ze te same stawki
    dla przelewow jak i gotowki, gdy nie splaci sie w pore.

  • 14. Data: 2007-04-24 09:44:35
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Krzysztofsf wrote:

> [...]
    > transakcje gotowkowa i przelew wynosi iles tam % - za wyjatkiem karty platynowej,
    > gdzi eten % zniesli dla obu tych typow transakcji.

    KK citi-bp:

    Rachunki płacisz kartą kredytową
    W CitiPhone lub Citibank Online możesz opłacać kartą comiesięczne
    rachunki za np.: gaz, prąd, wodę, ogrzewanie, telefon komórkowy lub
    stacjonarny, mieszkanie, ochronę, internet i telewizję kablową lub
    cyfrową. Kartą możesz opłacać również przedszkole, czesne za naukę w
    szkole i uczelni wyższej.
    Możesz przy tym korzystać z kredytu na karcie, według zasad
    obowiązujących inne transakcje bezgotówkowe. Zadzwoń do CitiPhone, żeby
    wskazać adresatów przelewów - firmy, od których rachunki chcesz opłacać
    kartą.

    http://tinyurl.com/3xxgh8

  • 15. Data: 2007-04-24 14:26:36
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Krzysztofsf napisał(a):

    > Pani z Lukasa zarzekala sie, ze u nich zawsze jako gotowka i koniec.

    Na logikę - skąd bank ma wiedzieć, co dokładnie zrobiłeś za operację?
    Razem z autoryzacją i późniejszym obciążeniem dociera do banku-wystawcy
    informacja, czy była to wypłata gotówki, czy sprzedaż. Tylko tyle.

    Jeżeli akceptant przyjmuje zapłaty kartą za np. wystawione przez siebie
    rachunki, to miło z jego strony, a bankowi nic do tego. Akcentuję to, że
    akceptant ma umożliwiać ZAPŁATĘ KARTĄ ZA RACHUNEK, a nie wypłatę gotówki
    z karty. To robi istotną różnicę, bo umożliwianie "wypłat gotówki" to
    żadna sztuka, a wręcz dodatkowy zarobek za każdą operację.

  • 16. Data: 2007-04-24 15:34:07
    Od: "Leszek" <n...@d...spamu.pl>

    Krzysztofsf wrote:
    > Ktos tak placi? Chodzi mi o sytuacje, gdy placimy karta w siedzibie
    > wystawiajacego rachunek, gdy punkt kasowy jest wyposazony w terminal.
    >
    > Jak wtedy sa widoczne te transakcje na karcie? Jako gotowkowe i od
    > razu jest naliczony procent czy jako bezgotowkowe i mamy okres
    > bezodsetkowy jak dla zwyklych zakupow?
    >
    > A moze rozne karty, roznych bankow roznie to traktuja?

    A masz gotówkę w ręku? Nie wybierasz gotówki ale dokonujesz transakcji
    BEZGOTÓWKOWEJ. Skąd w ogóle to pytanie? Odsetki od razu bym reklamował.
    Leszek

  • 17. Data: 2007-04-24 19:17:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "darnok" <d...@a...spam.ch> wrote in message
    > In news:4b702a613b4bf2e43ce09a919122f794@news.home.net.
    pl, *RobertS*

    > Pociagne temat. Ktora to karta Citi daje ci punkty profit :P ?
    >
    > Pewnie chodzilo ci o Era karte Premia albo CitiBP :)

    BTW czy Polkomtel ma jakis program lojalnosciowy? Ciekaw jestem co
    dodatkowego bedzie do cobrangowej karty z plusem, bo do tej z LOTem beda
    naliczane mile.

    MK

  • 18. Data: 2007-04-24 19:22:56
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>