  • 1. Data: 2006-02-06 04:46:18
    Temat: Rachunek bieżący i pomocniczy
    Od: "Jacek Smorzewski" <smoq@beztego- bogucice.pl>

    Witam

    Chce zalozyc nowy rachunek biezacy wjakims banku. Uzywam aktualnie mBank ale
    niestety musze zrezygnowac, gdyz nie jestem w stanie od nich uzyskac szybko
    pewnego dokumentu, na ktorym niezwykle mi zalezy. No i pomocniczy to musi
    byc eMax ze wszystkimi jego ograniczeniami. Zastanawialem sie nad BPH ale po
    pobieznym przejzeniu TOiP widze ze to jest drogi bank. W ING nie podoba mi
    sie polityka realizacji przelewow - dlugo wychodza i dlugo sa uznawane.
    Zastanawiam sie nad BZWBK. Czy ktos posiada u nich rachunek i moze sie
    wypowiedziec co do wad i zalet? A moze jakis inny bank?

    --
    pzdr smoq

  • 2. Data: 2006-02-06 07:21:24
    Temat: Re: Rachunek bieżący i pomocniczy
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "Jacek Smorzewski" <smoq@beztego- bogucice.pl> napisał w
    wiadomości news:ds6k87$lau$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > sa uznawane. Zastanawiam sie nad BZWBK. Czy ktos posiada u nich rachunek i
    > moze sie wypowiedziec co do wad i zalet? A moze jakis inny bank?

    ING nie jest zle, i wcale przelewy dlugo nie chodza,
    ostatnio mialem porowanie pierwszej sesji przych. ING vs mBank
    i uznanie w ING bylo juz o 12:15 (a zwykle ok 12.30) a w mBanku o 12:50
    (regula jest, ze nie ma ich
    wczesniej niz o 12.30)

    pzdr
    piotrek

  • 3. Data: 2006-02-06 11:09:14
    Od: Vox Populi <g...@g...pl>

    Dnia Mon, 6 Feb 2006 05:46:18 +0100, Jacek Smorzewski napisał(a):

    > Zastanawiam sie nad BZWBK. Czy ktos posiada u nich rachunek i moze sie
    > wypowiedziec co do wad i zalet? A moze jakis inny bank?

    BZ WBK nie jest w pełni online. Robisz zakupy, płacisz kartą, a
    blokady nie ma :-( Trzeba się pilnować. Tak jest przynajmniej w
    przypadku konta do Allekarty. Nie wiem jak w przypadku innych
    pakietów.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 4. Data: 2006-02-06 11:13:18
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Vox Populi wrote:
    [...]

> [...]
    > blokady nie ma :-( Trzeba się pilnować. Tak jest przynajmniej w
    > przypadku konta do Allekarty. Nie wiem jak w przypadku innych
    W KK jest tak samo (co ciekawe, jakiś czas temu (rok ? dwa?) nie bylo
    takich problemów.

    KJ

  • 5. Data: 2006-02-06 15:10:10
    Od: Vox Populi <g...@g...pl>

    Dnia Mon, 06 Feb 2006 12:13:18 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > W KK jest tak samo (co ciekawe, jakiś czas temu (rok ? dwa?) nie bylo
    > takich problemów.

    Jeszcze ciekawsze jest to, że z ich centrum obsługi kart korzystają
    inne banki i zdaje się, że w ich systemach informatycznych blokady
    pojawiają się od razu :-)

  • 6. Data: 2006-02-06 15:19:25
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Vox Populi wrote:

    > Jeszcze ciekawsze jest to, że z ich centrum obsługi kart korzystają
    > inne banki i zdaje się, że w ich systemach informatycznych blokady
    > pojawiają się od razu :-)
    Ale ja osobiście mam wrażenie, że to nie jest problem centrum kart
    BZWBK, tylko coś na linii CK <-> obsługa klienta (WWW, telefon) bzwbk

    KJ

  • 7. Data: 2006-02-06 15:32:39
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ale ja osobiście mam wrażenie, że to nie jest problem centrum kart
    > BZWBK, tylko coś na linii CK <-> obsługa klienta (WWW, telefon) bzwbk

    Bankomaty BZWBK tez nie uwzględniają blokad.
    Mam na karcie stówę. Robię w sobotę, w południe zakupy na 70 zł.
    Za kwadrans sprawdzam w bankomacie BZWBK stan na Allekarcie. Wydruk z
    bankomatu pokazuje, że wciąż mam do dyspozycji stówę.
    Dopiero w poniedziałek, około południa magicznie ubywa pieniędzy na koncie i
    już jestem uboższy o te wydane w sobotę 70 zł.

    Podobne cyrki mają miejsce, kiedy zakupy robi się (Allekartą BZWBK) wieczorem,
    około godziny 21. Blokada tez pojawia się dopiero następnego dnia roboczego.