  • 1. Data: 2002-12-03 20:07:10
    Temat: RAIFFEISEN chciwy
    Od: <t...@N...gazeta.pl>

    Raiffeisen Bank nie bedzie miec darmowego dostepu telefonicznego (0-800) do
    kont, lokat i rachunkow.
    Od stycznia numer 0-800 zastapi 0-801.
    Koszty jak zwykle przerzuca sie na klientow.

    A dostepu do rachunku w internecie jak nie bylo tak nie ma.
    Wlasnie zrezygnowalem z ich uslug.
    Dzis na polaczenie telefoniczne z operatorka czekalem dwa razy po kilkanascie
    minut. Moj czas jest cenniejszy.

  • 2. Data: 2002-12-04 01:59:49
    Temat: Re: RAIFFEISEN chciwy
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    <t...@N...gazeta.pl> writes:

    > Raiffeisen Bank nie bedzie miec darmowego dostepu telefonicznego (0-800) do
    > kont, lokat i rachunkow.
    > Od stycznia numer 0-800 zastapi 0-801.
    > Koszty jak zwykle przerzuca sie na klientow.

    Obawiam sie, ze to samo z siebie jeszcze nie jest wielkim problemem.
    Wazniejsze jest jaka cyfra jest po tym 0-801 :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 3. Data: 2002-12-04 10:24:26
    Od: p...@p...onet.pl

    > Raiffeisen Bank nie bedzie miec darmowego dostepu telefonicznego (0-800) do
    > kont, lokat i rachunkow.
    > Od stycznia numer 0-800 zastapi 0-801.

    Skąd masz te informacje ?

    Na ich stronie podają 2 numery: 0-800-502-800 (bezpłatny) oraz 0-801-502-801
    (1 jednostka za każda rozpoczętą minutę połączenia).

    > Dzis na polaczenie telefoniczne z operatorka czekalem dwa razy po kilkanascie
    > minut. Moj czas jest cenniejszy.

    To fakt. Nawet wieczorem czasem czekam 10 minut.

    Piotrek

  • 4. Data: 2002-12-04 10:33:05
    Temat: Re: Re: RAIFFEISEN chciwy
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Dec 04, 2002 at 11:24:26AM +0100, p...@p...onet.pl wrote:

    > Skąd masz te informacje ?

    Ktos na (chyba) kartach tez to podawal. Szkoda.

    > To fakt. Nawet wieczorem czasem czekam 10 minut.

    To jest ich duzy minus, jesli dodamy do tego 0-801 to beda juz
    dwa. Dlugie dwa minusy.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-12-04 11:13:32
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:6aec.00000cef.3dedd7da@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Skąd masz te informacje ?
    >
    > Na ich stronie podają 2 numery: 0-800-502-800 (bezpłatny) oraz
    > 0-801-502-801 (1 jednostka za każda rozpoczętą minutę połączenia).

    Po części sam sobie odpowiedziałeś :)

    > To fakt. Nawet wieczorem czasem czekam 10 minut.

    Ten aspekt powinien ulec poprawie, bo się ludzie będą streszczać - 0-801-5
    to o ile pamiętam 1 j.t. za minutę.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2002-12-04 16:52:37
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    > Skąd masz te informacje ?

    zadzwon pod 0-800-502-800 i to bedzie I komunikat, jaki uslyszysz

  • 7. Data: 2002-12-05 00:14:33
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 4 Dec 2002 11:24:26 +0100,
    osoba podpisana: p...@p...onet.pl <p...@p...onet.pl>
    napisała:

    > Skąd masz te informacje ?
    Jeśli jesteś klientem to przy połączeniu jest to (teraz) pierwsz
    informacja.
    KJ

    --
    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides

  • 8. Data: 2002-12-05 10:45:52
    Od: p...@p...onet.pl

    Zadzwoniłem na infolinie RB i usłyszałem, że nowy numer to 0-801-180-801 (nie
    ma go jeszcze na www). Oznacza to, że klienci będą płacili "tylko" 35 gr za całe
    połączenie.

    Piotrek

  • 9. Data: 2002-12-05 10:56:27
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:6aec.00001091.3def2e5f@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:
    > Zadzwoniłem na infolinie RB i usłyszałem, że nowy numer to
    > 0-801-180-801 (nie ma go jeszcze na www). Oznacza to, że klienci będą
    > płacili "tylko" 35 gr za całe połączenie.

    Jeśli tak (801-1...), to istotnie bez względu na czas trwania. Ktoś tu podał
    numer 801-5....

    --
    Robert

  • 10. Data: 2002-12-05 18:52:39
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    citi tez tak zaczelo - najpierw tylko 10 zl za konto miesiecznie, potem
    zmienili telefon z 0-800 na 0-801, a potem jak przywalili, to ho ho.