  • 71. Data: 2015-11-05 10:22:07
    Temat: Re: Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
    Od: b...@g...com

    W dniu środa, 4 listopada 2015 22:39:18 UTC+1 użytkownik WAM napisał:

    > T-Mobile limituje do 25 zł / miesiąc a BPH
    > limituje do 50 zł / miesiąc a przecież lepiej mieć 50 zł zwrotu z BPH
    > niż 25 zł z T-Mobile.
    >
    > WAM

    Witam!
    Zgadza się, w TMUB jest limit 25 zł (o czym piszę), a w BPH 50 zł (o czym zapewne
    użytkownicy tego konta wiedzą; a oferta nie jest już dostępna dla nowych klientów).
    Ale żeby w BPH dostać 50 zł musisz wydać ok. 1667 zł. Jeśli tyle wydajesz
    rozwiązaniem optymalnym może być wydanie 500 zł z TMUB i 1166 zł z BPH. Wtedy zyskasz
    odpowiednio 25 oraz 35,01 zł i już masz 60,01 zł zamiast dotychczasowych 50 zł :)

    Pozdrawiam
    Mr. Złotówa
    http://bankobranie.blogspot.com/

  • 72. Data: 2015-11-05 10:55:55
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 5 Nov 2015 01:22:07 -0800 (PST), b...@g...com wrote:

> [...]
    odpowiednio 25 oraz 35,01 zł i już masz 60,01 zł zamiast dotychczasowych 50 zł :)

    Jasne, można też wydać 1667 w BPH i 500 w TMUB i dostac 75. Mozna tez
    dolaczyc kolejne banki do zestawienia i zarobic jeszcze wiecej. Jednak
    rozpatrujac "sprawiedliwie" te dwie oferty warto aby w artykule
    znalazla sie cala prawda (czyli to co dopisałem) a nie tylko pol
    prawda. Wydanie 1667 zl karta miesiecznie to chyba nie jest jakis
    ekstermalny przypadek o ktorym nie warto mowic.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 73. Data: 2015-11-05 11:10:46
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 05.11.2015 Piotr Gałka <p...@c...pl> napisał/a:

    > Jeśli droga elektroniczna to tylko maile to nie widzę problemu. Do tej pory

    Maile to pikuś. Gorszy spam sms i molestowanie telefoniczne.
    Można niby blacklist zapodać, ale skąd wiedzieć, czy wydzwaniają z nową,
    wspaniałą ofertą czy z rzeczywistym problemem?

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.