  • 1. Data: 2015-04-01 16:26:16
    Temat: Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    ... czyli pamiętny dawny Alior Sync.

    Od 1 czerwca 2015 r. zmieniają się warunki korzystania z karty do konta.
    Miesięczna opłata za kartę do konta nie będzie pobierana, jeśli dokonają nią
    Państwo transakcji bezgotówkowych na kwotę co najmniej 200 zł miesięcznie. W
    przeciwnym razie, opłata będzie wynosiła 6 zł miesięcznie. Pozostałe
    przywileje, jakie oferuje T-Mobile konto, nie ulegają zmianie, tj.:
    o 0 zł za prowadzenie konta
    o 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie
    o 0 zł za krajowe przelewy internetowe
    o 0 zł za 10 przelewów natychmiastowych co miesiąc

    Ponieważ na pewno wielu Grupowiczów trzyma tam konta, trzeba pamiętać o
    zamknięciu lub zastrzeżeniu karty. Obu operacji można dokonać przez internet
    bez kontaktu z żywym człowiekiem.

  • 2. Data: 2015-04-01 17:31:02
    Temat: Re: Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
    Od: Damian G <d...@u...gmail.com>

    Dnia Wed, 01 Apr 2015 16:26:16 +0200, MarekZ napisał(a):

    > ... czyli pamiętny dawny Alior Sync.
    >
    > Od 1 czerwca 2015 r. zmieniają się warunki korzystania z karty do konta.

    Od 1 czerwca 2015:
    * Przelew europejski realizowany w Bankowości Internetowej: 5zł
    (dotychczas 0zł) (rachunek złotowy i walutowy)

    Karta debetowa MasterCard do konta walutowego:
    * za wydanie/wznowienie opłata 10zł (dotychczas 0zł).
    * nadal bez opłat miesięcznych.
    * wypłaty w bankomatach (wszystkich), w tym zagranicą: 0 zł (dotychczas
    było 5zł).

    Czyli lepsza niż karta Kantoru Alior do częstych wypłat z bankomatów za
    granicą.

    --
    Damian

  • 3. Data: 2015-04-01 17:42:27
    Od: Ebald Baldhead <e...@g...com>

    W dniu środa, 1 kwietnia 2015 16:26:16 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:
    > ... czyli pamiętny dawny Alior Sync.
    >
    >trzeba pamiętać o > zamknięciu lub zastrzeżeniu karty.
    Która opcja z powyższych nie spowoduje wznowienia karty?

  • 4. Data: 2015-04-01 18:29:14
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 01.04.2015 o 17:42, Ebald Baldhead pisze:

    > Która opcja z powyższych nie spowoduje wznowienia karty?

    Nie wyrabiam 200 zł transakcji bezgotówkowych.
    Poleci ktoś tańszy bank...

  • 5. Data: 2015-04-01 18:43:01
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Opłata miesięczna za kartę jest tylko przy karcie złotówkowej.
    Walutowe karty są darmowe, mają za to opłatę 10zł za wydanie/wznowienie
    karty.

    Ja zrobię tak:
    Zlikwiduję kartę PLN.
    W maju zamówię nowe karty USD i EUR.

    pzdr

  • 6. Data: 2015-04-01 21:32:16
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "Zyga" napisał w wiadomości grup

    > Ja zrobię tak:
    > Zlikwiduję kartę PLN.
    > W maju zamówię nowe karty USD i EUR.

    Faktycznie, nadadzą się do spięcia z paypalem zamiast dotychczasowych
    wubekowych.

  • 7. Data: 2015-04-01 21:32:56
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "Ebald Baldhead" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Która opcja z powyższych nie spowoduje wznowienia karty?

    Obie powinny to spowodować, ja dla eksperymentu jedna kartę zastrzegłem, a
    drugą zamknąłem.

  • 8. Data: 2015-04-01 22:08:27
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Wed, 1 Apr 2015 16:26:16 +0200, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > Państwo transakcji bezgotówkowych na kwotę co najmniej 200 zł miesięcznie. W
    > przeciwnym razie, opłata będzie wynosiła 6 zł miesięcznie.

    Chytry dwa razy traci. Strzelą sobie w stopę tak samo, jak to zrobili
    wprowadzając opłatę 4 groszy za sprawdzenie stanu konta telefonu
    komórkowego. W efekcie tego kroku utracili olbrzymią ilość klientów,
    praktycznie wypadli z tzw. "Wielkiej trójki", a teraz żeby nie
    zbankrutować, muszą zlikwidować 1/3 firmowych salonów i zwolnić ich
    personel -
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/t-mobile-mniej-sa
    lonow-i-redukcja-zatrudnienia,2,3,32980.html

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2015-04-01 23:22:06
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2015-04-01 o 21:32, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Zyga" napisał w wiadomości grup

    > Faktycznie, nadadzą się do spięcia z paypalem zamiast dotychczasowych
    > wubekowych.

    Do tego wg nowego TOIP mają darmowe wypłaty z bankomatów za granicą.

    pzdr
    Zyga

  • 10. Data: 2015-04-02 00:40:02
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "Chris94" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    > personel -
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/t-mobile-mniej-sa
    lonow-i-redukcja-zatrudnienia,2,3,32980.html

    Oby to prawda była.

    Ja jestem ciekawy ile BZWBK straciło po wprowadzeniu opłat za konta
    walutowe. Na mnie sporo, bo względnie często płaciłem ich kartami w trzech
    walutach na paypalu.

    Cudowanie raz do roku aby uniknąć opłaty rocznej za karty byłem w stanie
    zaakceptować. Obowiązkowego utrzymywania średniego salda na rachunku minimum
    20 już nie.

    Mam obecnie KK w BZWBK dożywotnio za darmo (z dokładnością do tego na ile
    można ufać Temu Banku). Niech tylko coś się zmieni, od razu śmietnik.