  • 1. Data: 2008-03-20 16:03:29
    Temat: Przeniesienie karty kredytowej z Citi.
    Od: "PennY" <n...@o...pl>

    Witajcie, do którego banku bez problemu przeniosę kartę kredytową z Citi.
    Kartę mam tam 2 lata a oni chcą bym przynosił im zaświadczenia o zarobkach
    by podnieśc chociaż minimalnie bardzo niski limit (kilka tys). Chyba nie
    rozumieją, że konkurencja na rynku jest duża...Cóż..proszę o jakąś radę
    gdzie z wyciągami za ostatnie 3 miesiące z Citi mogę się przenieśc. Aha,
    wesołych Swiat!!

  • 2. Data: 2008-03-20 16:38:50
    Temat: Re: Przeniesienie karty kredytowej z Citi.
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    PennY wrote:
> [...]
    > duża...Cóż..proszę o jakąś radę gdzie z wyciągami za ostatnie 3
    > miesiące z Citi mogę się przenieśc. Aha, wesołych Swiat!!

    Poszukaj watku pt "Który Bank zsumuje limity kart" parę wątków
    ponizej/powyżej

    Pozdr,
    Koala

  • 3. Data: 2008-03-20 18:25:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    PennY napisał(a):
> [...]
    > rozumieją, że konkurencja na rynku jest duża...Cóż..proszę o jakąś radę
    > gdzie z wyciągami za ostatnie 3 miesiące z Citi mogę się przenieśc. Aha,

    Poszukaj sobie moich tematow o KK Citi.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-03-21 13:02:22
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "PennY" wrote in message

> [...]
    > rozumieją, że konkurencja na rynku jest duża...Cóż..proszę o jakąś radę
    > gdzie z wyciągami za ostatnie 3 miesiące z Citi mogę się przenieśc. Aha,

    Mi ostatnio kredyt bank oferuje pomoc ;) w przeniesieniu do nich KK i spłatę
    zadłużenia.

    I również spokojnych :-)

    --
    pozdrawiam - Mirek