    From: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przelewy za granicę - gdzie najtaniej ?
    Date: Sat, 20 Sep 2003 15:29:58 +0200
    Sender: g...@p...onet.pl@22-bem-1.acn.waw.pl

    Od kilku dni poszukuję banku w którym opłaty za przelewy wychodzące za
    granicę są najtańsze przy założeniach:
    1. będą to małe kwoty (do 100 EUR)
    2. w całości chcę pokrywać koszty przekazu
    Starałem się porównywać oferty ale są one niestety czasem przedstawiane tak
    że trudno jest wyliczyć faktyczny koszt (w PKO BP co innego wyliczyłem sobie
    sam, co innego powiedziano mi przez telefon a jeszcze inna kwota została
    wyliczona w oddziale :\ )

    Oczywiście przy porównywaniu nie uwzględniałem kosztów banków
    pośredniczących gdyż nie są one znane z góry (choć w WBK przy wskazaniu
    siebie jako strony pokrywającej te koszty pobierana jest z góry dodatkowa
    opłata zryczałtowana 25 EUR !!)

    Pozostało mi tylko zdać się na Wasze doświadczenia w tym względzie.

    Pozdrawiam
    Grzegorz