  • 1. Data: 2002-03-13 19:05:51
    Temat: Przelew na konto walutowe w BZWBK
    Od: "Ola i Wiktoria" <p...@p...onet.pl>

    Chodzi o możliwość przelania z konta PLN
    (spoza BZWBK) środków na konto
    walutowe w ww banku.
    Działało oczywiście, ale przestało : (((

    Dziś chciałem przewalutować sobie parę złotych
    na CHF i dostałem zwrot:

    "Tytuł operacji
    ZWROT- PODANE K-TO JEST WALUTOWE.ROZR.MIĘDZYBAN.
    NIE SĄ PROWADZ. W WALUCIE"

    A jeszcze miesiąc temu w ten właśnie sposób zakupiłem sobie
    zdalnie euro.
    Może dla euro działa to nadal - sprawdzę.

    Taka szkoda - właśnie uruchamiam sobie kredyt w CHF i we wniosku
    zaznaczyłem pobieranie środków z konta osobistego prowadzonego w CHF.
    Byłaby to duża wygoda.

    Piotr Wojtowicz

  • 2. Data: 2002-03-13 19:21:06
    Temat: Re: Przelew na konto walutowe w BZWBK
    Od: "Piotr Wojtowicz" <p...@p...onet.pl>

    Sorry za podpis Ola i Wiktoria - żona mi ciągle grzebie w kompie.
    Chyba jakiś password pora wymyślić.

    Pozdrawiam
    Piotr Wojtowicz

  • 3. Data: 2002-03-13 23:30:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Pewnie sie za glosno chwalilismy i zanmkneli...

  • 4. Data: 2002-03-14 07:58:26
    Od: arcuser <a...@p...onet.pl>

    AMRA napisał(a):
    > Pewnie sie za glosno chwalilismy i zanmkneli...

    Żonę Piotra? ;-)))

    --
    arcuser

  • 5. Data: 2002-03-14 17:51:21