  • 1. Data: 2002-03-13 16:00:47
    Temat: Re: Multiportowa promocja Multibanku
    Od: "slaweczeks" <s...@p...onet.pl>

    Wydaje mi sie, ze maja racje:
    albo kredyt 14% albo karta bez oplat

  • 3. Data: 2002-03-13 17:08:19
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Bylo: VC + netkarta za free
    albo 14% przez rok + brak prowizji za udzielenie kredytu
    pzd

  • 4. Data: 2002-03-13 17:21:15
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 13 Mar 2002 17:02:30 +0100, qubacz <q...@2...pl> wrote:

    >Ja celowalem w pierwsza opcje ale mily pan konsultant mowi mi ze bylo
    >albo 14% albo brak oplaty.
    >Pytanie: kto ma racje?

    on. albo karty za free albo kredyt na preferencyjnych warunkach
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-03-14 08:26:40
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    Wojtek Frabinski wrote:

    > on. albo karty za free albo kredyt na preferencyjnych warunkach

    To ze karty i kredyt to dwie oddzielne sprawy to ja wiem.
    Mi chodzilo o to czy kredyt byl 14% PLUS zwolnienie z prowizji 1%.
    No i chyba tak bylo tylko nie mam podkladki.
    Nieladnie multiporcie ze artykuly archiwalne znikaja!

  • 6. Data: 2002-03-14 10:26:43
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Mi chodzilo o to czy kredyt byl 14% PLUS zwolnienie z prowizji 1%.
    Tak