    From: "yayco" <i...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)
    Date: Sat, 12 Jun 2004 18:51:28 +0200

    Złożyłem skargę 30 dni temu do multilinki w sprawie olewania klenta (nie chcę
    was zanudzać, ale może kiedyś to zrobię, żeby ich upokorzyć). Mam na to
    emaliowe potwierdzenie i oczywiście nie ma żadnej odpowiedzi, co stanowi
    naruszenie regulaminu Multibanku jak najbardziej. Oczywiście wezmę pod uwagę
    kodeks cywilny i poczekam na pocztę w poniedziałek (pierwszy dzien roboczy po
    dniach wolnych od pracy).
    I tu mam pytanie: co mam robić dalej. Sprawa jest drobna (nie straciłem ani
    grosza), ale prestiżowa (bo to już nie te lata, kiedy człowiek pozwalał się
    olewać), nie chcę jej odpuszczać zatem.
    Co radzicie?
    yayco
    archiwum i przeszukiwanie newsów