  • 1. Data: 2004-03-07 22:11:16
    Temat: Prosze o symulacje kredytu bud. ministra Pola
    Od: "Marek" <g...@a...net.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów!
    Nie znam tematu i proszę grzecznościowo w imieniu innej osoby o
    przeprowadzenie symulacji spłaty kredytu budowlanego ministra Pola 6,5%.
    Ile wyniosą odsetki od kapitału 60kPLN na 20 lat z 2-letnią karencją?
    A ile z roczną?
    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2004-03-08 00:13:13
    Temat: Re: Prosze o symulacje kredytu bud. ministra Pola
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Nie znam tematu i proszę grzeczno?ciowo w imieniu innej osoby o
    > przeprowadzenie symulacji spłaty kredytu budowlanego ministra Pola 6,5%.

    Minister Pol raczej nie czyta tej grupy i nie zasymuluje ci kredytu

    ;-)))
    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-03-08 07:51:19
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > przeprowadzenie symulacji spłaty kredytu budowlanego ministra Pola 6,5%.
    > Ile wyniosą odsetki od kapitału 60kPLN na 20 lat z 2-letnią karencją?

    Czy w czasie karencji spłacasz odsetki. Czy kredyt spłaca się w równych ratach
    kapitałowych, czy też w równych ratach łącznych. Jak na to odpowiesz, to Ci
    obliczę.

    Osobiście, nie brał bym tego kredytu ze względu na stałe oprocentowanie. Czy
    oprocentowanie się zmieni po wejściu do strefy EURO; jeżeli nie, będzie to
    wtedy najdroższy kredyt.
    Tensor1

  • 4. Data: 2004-03-08 17:55:25
    Od: "Marek" <g...@a...net.pl>

    Dziękuję Serdecznie za odpowiedź.

> [...]
    ratach
    > kapitałowych, czy też w równych ratach łącznych. Jak na to odpowiesz, to

    Czy mogę prosić o obliczenie dla spłaty odsetek w czasie karencji, kredyt
    spłaca się
    w równych ratach łącznych ;-)
    Z osobistej ciekawości chciałbym wiedzieć jaka jest różnica?
    Czy bank daje możliwość wyboru, która opcja jest kożystniejsza dla
    kredytobiorcy?

> [...]
    Czy
    > oprocentowanie się zmieni po wejściu do strefy EURO; jeżeli nie, będzie to

    A jak ma się w chwili obecnej nasz rynek kredytowy w stosunku do EURO?
    Jest drożej czy taniej?
    Teoretycznie mechanizmy rynkowe powinny wpłynąć na oprocentowanie.
    Pozdrawiam
    Marek

  • 5. Data: 2004-03-08 17:58:54
    Od: "Marek" <g...@a...net.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Minister Pol raczej nie czyta tej grupy i nie zasymuluje ci kredytu

    Kto wie, może Pan Minister też człowiek i bez interenu żyć nie może ;-)))
    Pozdrawiam Kraków
    Marek

  • 6. Data: 2004-03-08 19:20:02
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Kto wie, może Pan Minister też człowiek i bez interenu żyć nie może ;-)))
    > Pozdrawiam Kraków

    Czlowiekiem jest na pewno. Ale najwyrazniej minal sie z powolaniem.
    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2004-03-08 21:07:35
    Od: t...@p...onet.pl

    Kwota kredytu: 100 000 PLN
    Oprocentowanie: 6,5%
    Okres kredytowania 20 lat
    Stałe raty łączne

    Sumaryczne odsetki

    0 lat karencji, 20 lat spłaty - 78.938 PLN
    1 rok karencji, 19 lat spłaty - 80.887 PLN
    2 lata karencji, 18 lat spłaty - 82.897 PLN

    Tensor1

  • 8. Data: 2004-03-09 07:05:03
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]

    > 0 lat  karencji, 20 lat spłaty - 78.938 PLN
    > 1 rok karencji, 19 lat spłaty  - 80.887 PLN
    > 2 lata karencji, 18 lat spłaty - 82.897 PLN

    Chciałbym jeszcze dodać, że przy stałych ratach kapitałowych oraz
    zerowej karencji, sumaryczne odsetki wynoszą tylko 65.271 PLN. Róznica w
    kosztach 78.938-65.271 ponad 13.000 PLN. Niestety, nie wszyscy zdają sobie z
    tego sprawę.
    Tensor1

  • 9. Data: 2004-03-10 18:09:04
    Od: "Marek" <g...@a...net.pl>

> [...]
    > kosztach 78.938-65.271 ponad 13.000 PLN. Niestety, nie wszyscy zdają sobie

    Dziękuję serdecznie, ciekawi mnie jeszcze jak wygląda rozliczenie z bankiem
    przy 0 lat karencji?
    Pozdrawiam
    Marek