  • 1. Data: 2004-03-07 18:20:59
    Temat: VW bank - przelewy ponad 500 zl
    Od: Czeslaw Bajer <c...@c...pl>

    Czy limit przelewu równy 500 zł jest sztywną granicą? Nie mogę trafić na
    informacje o tym. Czy aby przelać kilka tysięcy zł z konta direct na
    plus trzeba kapać po 500 zł dwa razy dziennie i przez kilka dni? A jak
    zapłacić przelewem 505 zł np. za mieszkanie?

    Pozdrawiam,

    Czesław Bajer

  • 2. Data: 2004-03-07 18:31:18
    Temat: Re: VW bank - przelewy ponad 500 zl
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    Mozesz zmienic limity dzwoniac do vwbank, albo chyba poprzez poczte
    wewnetrzna :)

  • 3. Data: 2004-03-07 20:19:41
    Od: "m@rkop" <m...@m...pl>

    Dnia 7-3-2004 o 19:31:18, *SunWoj* napisal(a):

    > albo chyba poprzez poczte wewnetrzna :)

    Nawet napewno :)
    Możesz też faksem.

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 4. Data: 2004-03-07 20:59:41
    Od: "david" <d...@W...o2.pl>

    > Nawet napewno :)
    > Możesz też faksem.

    a jeżeli ustawiasz limity na ponad 20000zł to możesz je zmienić tylko fax'em

    pozdr
    david

  • 5. Data: 2004-03-07 21:01:08
    Od: "D_" <t...@w...pl>

    > Nawet napewno :)
    > Możesz też faksem.

    Bank powinien zwiekszyc poczatkowy limit przelewow mial by wtedy mniej
    telefonow w tej sprawie bo 500 zeta to jest stanowczo za malo 2000 powinno
    byc minimum.

  • 6. Data: 2004-03-07 21:14:55
    Od: "D_" <t...@w...pl>

    Użytkownik "david" <d...@W...o2.pl> napisał w wiadomości

    > a jeżeli ustawiasz limity na ponad 20000zł to możesz je zmienić tylko
    fax'em

    Oj nie tylko wlasnie. 3 dni temu zmienialem na 25 tys i poczta wew. bez
    problemu

  • 7. Data: 2004-03-07 22:42:56
    Od: "david" <d...@W...o2.pl>

    > fax'em
    >
    > Oj nie tylko wlasnie. 3 dni temu zmienialem na 25 tys i poczta wew. bez
    > problemu

    a to dziwne, bo mi w odpowiedzi na pytanie: "w jaki sposób można zmienić
    limity?" odpisali (pocztą wewnętrzną) że: telefonicznie i właśnie przez tą
    pocztę można zmienić tylko do 20000zł a jak powyżej to trzeba wysłać im fax
    z własnoręcznym podpisem...

    pozdr
    david

  • 8. Data: 2004-03-08 08:29:51
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "david" <d...@W...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:c2g2k4 $2qs$...@n...news.tpi.pl...

    > a jeżeli ustawiasz limity na ponad 20000zł to możesz je zmienić tylko
    fax'em

    A mogę ustawić bez limitu?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 9. Data: 2004-03-08 08:52:13
    Od: Piotr <p...@t...pl>

    Dnia Mon, 8 Mar 2004 09:29:51 +0100, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@w...org> napisał(a):

    >fax'em
    >
    >A mogę ustawić bez limitu?

    Czyli do wysokości salda ? - nie

    --
    Piotr

  • 10. Data: 2004-03-08 17:06:57
    Od: "D_" <t...@w...pl>

> [...]
    > limity?" odpisali (pocztą wewnętrzną) że: telefonicznie i właśnie przez

    > pocztę można zmienić tylko do 20000zł a jak powyżej to trzeba wysłać im

    Też tego nigdzie w ich informacji nie znalazlem ze mozna poczta wew, ale z
    doswiadczenia swojego i opisów grupowiczów wiem ze mozna bo jest to na
    tyle pewna dyspozycja ze traktuja ja na rowno z dyspozycja telefoniczna. A
    dlaczego Ci tak odpisali to mysle ze po prostu jest to oficjalne
    stanowisko banku.

    Damian__