  • 1. Data: 2005-10-08 08:39:51
    Temat: Promocja na kredyt hipoteczny w BPH, ktos zna szczegoly?
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    Witam.

    Przepraszam za zawracanie 4 liter, ale ze strony BPH nie moge sie wiele
    wiecej dowiedziec w sprawie oprocentowania, niz ze "od 1,49%" w CHF, a
    na infolinii uwodzicielski glos pani "PlusGSM" mowi, ze numer czasowo
    niedostepny.

    Przede wszystkim interesuje mnie, jakie oprocentowanie oferuja w
    zaleznosci od wkladu wlasnego i sumy kredytu, oraz co sie na to
    oprocentowanie sklada.

    Pozdrawiam,
    --
    Konrad

  • 2. Data: 2005-10-08 11:42:46
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Przede wszystkim interesuje mnie, jakie oprocentowanie oferuja w
    > zaleznosci od wkladu wlasnego i sumy kredytu, oraz co sie na to
    > oprocentowanie sklada.

    Oprocentowanie
    http://www.bph.pl/res/docs/det/bud_hip.pdf
    http://www.bph.pl/res/docs/det/hip_lok.pdf
    Wibor/Libor + stała marża.
    Sprawdx WIBOR6M/LIBOR6M z dnia 19.09.2005, odejmij od oprocentowania i
    wyjdzie Ci marża.

    Darek

  • 3. Data: 2005-10-08 17:28:30
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    Darek napisał(a):

> [...]
    > Wibor/Libor + stała marża.
    > Sprawdx WIBOR6M/LIBOR6M z dnia 19.09.2005, odejmij od oprocentowania i

    Dziekuje serdecznie, za nic nie moglem sie do tych dokumentow dokopac.

    Pozdrowienia,
    --
    Konrad