  • 1. Data: 2011-06-06 13:31:36
    Temat: Problem z przelewem Alior > Inteligo
    Od: AG <a...@g...com>

    Hi, 02.06.2011 r. kontrahent zlecił przelew za FVAT z Aliora. Data
    księgowania 02.06.2011 r. Faktem jest że nie zostały wprowadzone
    żadnego dane oprócz 'Nazwa odbiorcy' - bez adresu. Na koncie również
    nie ma żadnego zwrotu. Przelew poszedł do Inteligo. Szczerze powiem,
    że od 6 lat nie miałem takie przypadku. Pieniądze najpóźniej z Aliora
    mogły wyjść dnia następnego o 14.30 a do Inteligo trafić tego samego
    dnia o 17.30. Dzień trzeci - już po 2giej sesji Inteligo i nadal nic.
    Czy Alior mógł aż tak zamulić?

  • 2. Data: 2011-06-06 18:10:27
    Temat: Re: Problem z przelewem Alior > Inteligo
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    AG pisze:
> [...]
    > mogły wyjść dnia następnego o 14.30 a do Inteligo trafić tego samego
    > dnia o 17.30. Dzień trzeci - już po 2giej sesji Inteligo i nadal nic.

    Raczej poważnie zastanowiłbym się na prawdomównością owego kontrahenta...

    --

    MiCHA