  • 1. Data: 2013-09-04 01:35:35
    Temat: Pożegnanie z wiewiórkami kosztuje ... niewiadomo ile i nie wiadomo za co ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Pożegnałem się miesiąc temu z wiewiórkami.
    Przedwczoraj o 23:00 prewencyjnie zalogowałem się na konto by
    popatrzeć czy coś nie wpłynęło (żeby nie biegać do oddziału).

    Na koncie 0 PLN.

    Wczoraj o godzinie 11:00 dzwoni kobita z oddziału i informuje,
    że mam niedopłatę 1 PLN, że pobrała się opłata za kartę czy cuś
    w wysokości 6 PLN, a na koncie było tylko 5 i trzeba dopłacić tą
    złotówkę. W trakcie rozmowy chciałem się zalogować by zobaczyć
    tą opłatę, ale dostęp już zablokowany.

    Szczegółów opłaty panienka nie potrafiła zdradzić, "bo
    musiałabym dzwonić do centrali" ...

    Nic to, premie wyszarpane, bankowi zrobiłem pa pa ... i nabrałem
    przekonania, że nie do końca wiewiórki pluszowe są, a mają też
    pazurki, ząbki, a być może i wściekliznę.
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90