    From: Mariusz <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Porazka mbanku
    Date: Fri, 23 Nov 2007 16:13:34 +0100

    Zawsze bylem przekonany ze mbank jest dobrym bankiem.
    Jednak przy bardziej aktywnym kozrystaniu z konta, zaczynam zauważac
    minusy internetowych banków.

    Mialem ostatnio taki przypadek:
    Poprosilem o potwierdzenie salda pisemne (bo na ich stronie nie ma
    mozliwosci wydruku). Konsultant sie pomylil i wystawiono mi saldo nie do
    tego rachunku co trzeba. Trudno, myli sie kazdy. To nie problem.

    Problem sie zaczal wtedy jak chcialem uzyskac konkretna informacje czy
    potwierdzenie salda zostało wysłane już na 100%.
    Za Chiny nie można uzyskac od tego banku takiej informacji. Nie daja
    żadnych kontaktów do kierowników, osób które nadzorują wysyłanie np.
    takich dokumentów.
    Tlumacze im ze w kazdej porzadnej firmie i banku jako klient mam prawo
    otrzymac takie informacje... Oni na to: nie mozemy udzielac takich
    informacji.

    Jazda wtedy jak ktos taki dokument potrzebuje na konkretny dzien i nie
    ma zadnej gwarancji.

    Czy w innych bankach jest tak samo?