  • Data: 2007-11-28 12:31:03
    Temat: Podział BPH: co z lokatami?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Powiedziano mi dzisiaj w BPH, że powinienem złożyć osobny druczek
    o przeniesienie nie tylko RORa ale też rachunku KK. OK, wypełniłem
    i być może jutro zaniosę...

    ... i właśnie mnie coś tknęło: przecież lokaty też mają swoje numery
    rachunków! Czy dla każdej lokaty też trzeba wypełniać osobno wniosek
    o przeniesienie? :)

    Swoją drogą - czy po przejściu do pekao nadal będą istniały produkty typowo
    BPHowskie, jak np. te 10-dniowe lokaty?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944