  • 1. Data: 2003-04-01 06:42:10
    Temat: Podobno FORTIS obniżył wymagane wpływy na rachunek
    Od: s...@p...onet.pl

    Słyszałem od znajomego, że Fortis obniżył wymagane wpływy na rachunek (podobno
    1500zł i 4000zł) i zmienił jeszcze kilka innych rzeczy. Czy ktoś z grupowiczów
    może to potwierdzić?
    Amra - ty masz dobre dojścia?

  • 2. Data: 2003-04-01 07:16:06
    Od: f...@w...pl

    > Amra - ty masz dobre dojścia?
    >
    > --

    Może ma a może nie ma. Na jego stronach nic o tym nie ma. A poza tym dzisiaj
    Prima Aprilis :))))))))))))

  • 3. Data: 2003-04-01 07:51:54
    Od: s...@o...pl

    Ja potwierdzam ale jest trochę inaczej. Wymagane wpływy na Srebrny to 1500 a na
    Złoty to 4500. Ponadto można zakładać więcej niż 1 rachunek.
    Pozdrawiam
    Spokojny Człowiek

  • 4. Data: 2003-04-01 08:32:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Ja potwierdzam ale jest trochę inaczej. Wymagane wpływy na Srebrny
    > to 1500 a na Złoty to 4500. Ponadto można zakładać więcej niż 1
    > rachunek.

    Ooo a nie chwalili sie. Musialbym napisac do WL.
    Hmm - a nie wiecie czasem, czy te wplywy mozna tylko zadeklarowac, czy
    musza isc z jakiegos konkretnego, stalego zrodla? :)

  • 5. Data: 2003-04-01 08:45:29
    Od: s...@o...pl

    > Ooo a nie chwalili sie. Musialbym napisac do WL.
    > Hmm - a nie wiecie czasem, czy te wplywy mozna tylko zadeklarowac, czy
    > musza isc z jakiegos konkretnego, stalego zrodla? :)

    Napisz napisz. Dzisaj się chyba będą chwalić. Wydaje mi się że wystarczą tylko
    deklaracje. Dopiero przy produktach kredytowych przyjrzą się czy te wopływy to
    ze stałego źródła.

  • 6. Data: 2003-04-01 09:16:44
    Temat: ano obnizyl :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Oficjalna odpowiedz od Rzecznika (trzyma reke na pulsi i obserwuje co
    sie dzieje na grupie - pozdrowienia!! :)

    "od dziś wymagania finansowe są następujęce:

    Rachunek Srebrny 1 500,-PLN
    Rachunek Złoty 4 500,-PLN / albo aktywa 100.000,-PLN"

    To powiadacie, ze mozna sie ubiegac tylko deklarujac te kwote?? Bo
    wiecie, ta VC to mnie dalej kusi :D

  • 7. Data: 2003-04-01 09:30:40
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > czy te wplywy mozna tylko zadeklarowac, czy
    > musza isc z jakiegos konkretnego, stalego zrodla? :)

    moje ida przelewem z innego banku ale czy sama deklaracja wystarczy - pewnie
    tak
    musze sie dowiedziec jak to jest z wiecej niz jednym rachunkiem - moze
    oplaci mi sie przejsc na e-pakiet, czyli odwrotnie niz tobie ;-)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-04-01 09:46:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    blad wrote:
> [...]
    > musze sie dowiedziec jak to jest z wiecej niz jednym rachunkiem -
    > moze oplaci mi sie przejsc na e-pakiet, czyli odwrotnie niz tobie

    No dobra, dobra :)
    Pogadamy jutro znaczy 2go kwietnie hehehehe ;)
    (chyba ze zobaczymy oficjalna informacje)
    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 9. Data: 2003-04-01 09:52:53
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > Pogadamy jutro znaczy 2go kwietnie hehehehe ;)
    > (chyba ze zobaczymy oficjalna informacje)

    a nie wystarczy ci
    http://www.fortisbank.com.pl/services/PackageTablePL
    .asp
    *** blad ***

  • 10. Data: 2003-04-01 11:31:00
    Od: f...@w...pl

    > a nie wystarczy ci
    > http://www.fortisbank.com.pl/services/PackageTablePL
    .asp
    > *** blad ***

    Mi wystarczy - czyli to prawda?
    Znaczy się przestali być bankiem niszowym dla zamożnych i wchodzą w głęboki
    detal?