    From: "crc_error" <mail@is_not_available.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Plany systematycznego oszczedzania - co daja?
    Date: Sat, 23 Jun 2007 21:57:32 +0200

    Witam,

    ostatnio przegladajac oferty coniektorych instytucji (generali, ing) w
    zakresie wszelkiego rodzaju planow "systematycznego oszczedzania", zaczalem
    zastanawiac sie na czym mialaby niby polegac atrakcyjnosc tychze produktow.
    Z tego co udalo mi sie wywnioskowac, to jedyna zaleta takiego
    systematycznego wplacania kasiory, mialyby byc obnizone oplaty dystrybucyjne
    przy zakupie jednostek funduszy lub ich brak i... chyba to wszystko (?).
    Pozniej przejzalem kilka ofert produktow systematycznego oszczedzania
    polaczonego z ubezpieczeniem i okazalo sie, ze cale to ubezpieczenie polega
    jedynie na tym, ze w przypadku mojej smierci osoba uposazona dostanie
    uzbierany przeze mnie kapital. Wszelkie dodatki typu ubezpieczenie na
    wypadek inwalidztwa i tak juz sa za dodatkowa oplata.

    Czy jest ktos w stanie mi wytlumaczyc na czym polega fenomen tychze
    instrumentow kiedy w takim multi czy m banku moge nabywac/zbywac jednostki
    sporego zaplecza funduszy gdy tylko chce i ile tylko chce i to bez zadnych
    oplat manipulacyjnych?

    Pozdrawiam,
    crc