  • 1. Data: 2006-12-11 16:31:10
    Temat: Płacenie kartą w sklepie-INTELIGO-problem dzis
    Od: "lestat" <N...@w...pl>

    Czy ktoś miał problem z płaceniem karta w sklepie? Dzis poszedłem do sklepu,
    napakowałem jedzenia do koszyka, a przy kasie odmowa... Sprawdziłem na
    koncie, wszystko ok, a kase tez mam, wiec co jest do cholery grane???

  • 2. Data: 2006-12-11 17:35:30
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lestat" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > napakowałem jedzenia do koszyka, a przy kasie odmowa... Sprawdziłem na
    > koncie, wszystko ok, a kase tez mam, wiec co jest do cholery grane???

    Podobne przejścia dziś z bankomatem w Krakowie

  • 3. Data: 2006-12-11 17:43:32
    Od: Janek Słoneczny <h...@n...op.pl>

    lestat napisał(a):
    > Czy ktoś miał problem z płaceniem karta w sklepie? Dzis poszedłem do sklepu,
    > napakowałem jedzenia do koszyka, a przy kasie odmowa... Sprawdziłem na
    > koncie, wszystko ok, a kase tez mam, wiec co jest do cholery grane???

    Ja juz miałem kilka takich przejść z Inteligo. Raz na dworcu PKP jak
    kupowałem bilety i dwa razy w sklepie. Oczywiści nic mi nie zniknęło z
    konta, ani śladu transakcji. I to nie o jakiś dziwnych godzinach tylko
    około 17-tej. Dlatego też dwa tygodnie temu wysłałem polecony do
    Inteligo z rezygnacją z konta.

    Zastanawiam się co bym zrobił w sklepie jakbym nie miał karty innego
    banku...

    Pozdrawiam,
    Janek

  • 4. Data: 2006-12-11 20:59:17
    Od: "WM" <w...@k...pl>

> [...]
    > sklepu, napakowałem jedzenia do koszyka, a przy kasie odmowa...
    > Sprawdziłem na koncie, wszystko ok, a kase tez mam, wiec co jest do

    To samo z dwoma bankomatami w okolicach Dw. Gl. w KRK. Czas: po godz 15. Ok
    17tej telefon do nich (wiszenie w "poczekalni" przez dobry kwadrans) -
    odpowiedz:"problemy techniczne". A to dobre - szczegolnie dla kogos, kto
    utknal z zakupami.

    Swoja droga, komunikat z bankomatu "awaria techniczna", "brak srodkow na
    koncie" czy "brak odpowiednich nominalow w bankomacie" bylby bardziej
    wyczerpujacy i uspokajajacy niz ich standardowe "Przykro nam, nie mozemy
    zrealizowac tej operacji". WHY ??!! :/

    wm

  • 5. Data: 2006-12-12 10:03:40
    Od: "Bosman" <b...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "lestat" <N...@w...pl> napisał w wiadomoœci

    Od kilku tygodni też mam czasem problemy z Inteligo - a to bankomat nie chce
    mi wypłacać kasy, a to w sklepie jest błąd odczytu karty. Innym razem znów
    wszystko jest w porządku. Myślałem, że to może karta jest uszkodzona, ale
    widzę, że więcej osób ma jakieś dziwne problemy.
    P.S. Ostatnio w sklepie Carrefour pojawił się błąd odczytu karty i kasjerka ku
    mojemu zdziwieniu włożyła kartę w foliową torebkę i w tej torebce jeszcze raz
    przeciągnęła przez czytnik. Zadziałało :)

  • 6. Data: 2006-12-12 10:04:01
    Od: "Bosman" <b...@p...onet.pl>

  • 7. Data: 2006-12-12 17:23:53
    Od: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>

    Bosman wrote:

    > P.S. Ostatnio w sklepie Carrefour pojawił się błąd odczytu karty i kasjerka ku
    > mojemu zdziwieniu włożyła kartę w foliową torebkę i w tej torebce jeszcze raz
    > przeciągnęła przez czytnik. Zadziałało :)

    Heh, mi juz tez kasjerki to demonstrowaly. Raz karta Inteligo raz BPH.

    K.