  • 1. Data: 2006-12-11 15:31:41
    Temat: Bank centralny anglii
    Od: "MatiKubi" <m...@i...pl>

    Witam!!
    Potrzebuję wiadomości do referatu na temat banku centralnego w
    anglii.
    Proszę o jakieś linki ze stronami w języku polskim.

    Pozdrawiam Dziękuje!

  • 2. Data: 2006-12-11 16:07:45
    Temat: Re: Bank centralny anglii
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "MatiKubi" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    Witam!!
    Potrzebuję wiadomości do referatu na temat banku centralnego w
    anglii.
    Proszę o jakieś linki ze stronami w języku polskim.

    Czy googla wyłączyli?
    http://www.google.com/search?hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8
    &rls=com.microsoft%3Aen-US&q=bank+of+england&btnG=Sz
    ukaj&lr=lang_pl

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 3. Data: 2006-12-12 15:30:55
    Od: "MatiKubi" <m...@i...pl>

    > Czy googla wyłączyli?
    > http://www.google.com/search?hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8
    &rls=com.microsoft%3Aen-US&q=bank+of+england&btnG=Sz
    ukaj&lr=lang_pl

    Miałem na myśli jakieś konkretne linki w języku polskim inaczej bym
    nie pisał na tej grupie.
    Mimo to dzięki! A może jeszcze jakieś propozycje?

  • 4. Data: 2006-12-13 21:19:54
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "MatiKubi" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

> [...]

    nie pisał na tej grupie.
    Mimo to dzięki! A może jeszcze jakieś propozycje?

    Tak, jedna. Poszukaj sobie sam. Dają ci wędkę, a ty chcesz rybę.

    --
    SQLwysyn
    Nie będzie Giertych pluł nam w twarz i dzieci nam romanił ...

  • 5. Data: 2006-12-13 23:11:25
    Od: "MatiKubi" <m...@i...pl>

    > Tak, jedna. Poszukaj sobie sam. Dają ci wędkę, a ty chcesz rybę.

    Się warszawiak udzielił!!!

  • 6. Data: 2006-12-14 06:25:42
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "MatiKubi" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Tak, jedna. Poszukaj sobie sam. Dają ci wędkę, a ty chcesz rybę.

    Się warszawiak udzielił!!!

    Słuchaj szczawiku. Po takim podejściu do innych, nie oczekuj że ktokolwiek
    na tej grupie ci pomoże w jakikolwiek sposób. Zacznij od netykiety.