  • 1. Data: 2006-12-11 14:02:01
    Temat: [BZ WBK] Karta debetowa Voyage
    Od: "miecznik" <p...@W...gazeta.pl>

    Gdzie znajdę informację o karcie debetowej Voyage i gdzie ją można zamówić na
    stronach BZ WBK? Proszę o link. W "Voyage" reklamują, że kartę kredytowa i
    debetową mogę zamówić przez internet. KK można, ale tej debetówki coś nie
    znalazłem ...

  • 2. Data: 2006-12-11 14:39:03
    Temat: Re: [BZ WBK] Karta debetowa Voyage
    Od: "sumi" <T...@p...spam.pl>

    "miecznik" wrote in message
> [...]
    > debetową mogę zamówić przez internet. KK można, ale tej debetówki coś nie

    miała być w listopadzie , może mały poslizg ;)
    a może tutaj 0 800 240 240

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-12-11 15:17:44
    Od: "Andrzej Łukaszewski" <a...@i...pl>

> [...]
    > debetową mogę zamówić przez internet. KK można, ale tej debetówki coś nie

    Może tu:

    http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=2775

    Pozdrawiam
    Andrzej