    From: Jarek Dukat <n...@f...news>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: "Płacę z Inteligo" - ile to kosztuje i jak działa
    Date: Thu, 09 Mar 2006 20:39:56 +0100

    Interesuje mnie ile kosztuje korzystanie z uslugi "Płacę z Inteligo" od
    strony firmy przyjmujacej platnosci na swoje konto firmowe. Niestety na
    stronach Inteligo nie udalo mi sie znalezc tej informacji w zadnej
    tabeli prowizji i oplat. Czy to ja zle szukam, czy po prostu tej
    informacji tam nie ma? Nie mowiac juz o jakims opisie jak to dziala od
    strony technicznej. Czy ktos moglby przyblizyc temat lub wskazac gdzie
    te informacje sa na ich stronach?

    Wogole mam wrazenie ze strone inteligo projektowal jakis idiota, jest
    tak nieintuicyjna i ciezko znalezc potrzebne informacje, tylko
    marketolenia wszedzie pelno.

    Jarek