eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Philips i Visa rozwijają bezprzewodowe płatności
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2004-01-11 19:31:50
    Temat: Philips i Visa rozwijają bezprzewodowe płatności
    Od: Karol Żwiruk <p...@k...net>

    Visa International i Philips Electronic pracują nad nowoczesnymi
    rozwiązaniami bezprzewodowych płatności wykorzystującymi technologię NFC.
    Pierwsze efekty tej współpracy zostały zaprezentowane na odbywających się w
    Las Vegas targach Consumer Electronic Show.



    Philips i Visa zaprezentowały dwa scenariusze zakupu utworu muzycznego z
    wykorzystaniem NFC. W obu scenariuszach klient przechodząc obok plakatu
    ulubionego wykonawcy, nagle odczuwa chęć przesłuchania jego utworu. W
    pierwszym, w celu ściągnięcia piosenki zbliża swój przenośny komputer
    wyposażony w NFC do plakatu. Komputer posiada wprowadzone informacje o
    karcie kredytowej swego posiadacza, a dane te zostają przekazane do chipa w
    plakacie z zastosowaniem technologii Verified by Visa (klient potwierdza
    transakcję podając PIN lub hasło). W ten sposób następuje płatność za
    piosenkę, która jednocześnie zostaje przesłana przez chip w plakacie do
    komputera klienta. Należność za utwór zostaje pobrana z rachunku jego karty
    płatniczej.



    Więcej na ten temat:

    http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=567



    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net



  • 2. Data: 2004-01-11 20:27:44
    Temat: Re: Philips i Visa rozwijają bezprzewodowe płatności
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...net> napisał w wiadomości
    news:GwhMb.76574$Tz1.2363@news.chello.at...
    > wykorzystaniem NFC. W obu scenariuszach klient przechodząc obok plakatu
    > ulubionego wykonawcy, nagle odczuwa chęć przesłuchania jego utworu. W
    > pierwszym, w celu ściągnięcia piosenki zbliża swój przenośny komputer
    > wyposażony w NFC do plakatu. Komputer posiada wprowadzone informacje o
    > karcie kredytowej swego posiadacza, a dane te zostają przekazane do chipa
    w
    > plakacie


    LOL
    Chip w plakacie? Jak dla mnie, to jakieś science-fiction. Poza tym pierwsze
    słyszę, żeby ktoś nabierał ochoty na zakup piosenki, którą się _słyszy_ po
    _obejrzeniu_ plakatu. Co innego, gdyby to miało dotyczyć muzyki puszczanej z
    radia - wtedy jestem w stanie uwierzyć, że ludzie będą chcieli korzystać z
    takiej usługi.
    Np. leci kawałek w radio, chwytasz za telefon wysyłasz odpowiedniego smsa
    (nazwa kawałka, jakiś kod albo czas emitowania utworu, adres e-mail) i
    dostajesz maila z odpowiednim linkiem. Tylko po co tutaj płatność kartą?

    Pozdrawiam,
    Washko


  • 3. Data: 2004-01-11 22:25:18
    Temat: Re: Philips i Visa rozwijają bezprzewodowe płatności
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Philips i Visa zaprezentowały dwa scenariusze zakupu utworu muzycznego z
    > wykorzystaniem NFC. W obu scenariuszach klient przechodząc obok plakatu
    > ulubionego wykonawcy, nagle odczuwa chęć przesłuchania jego utworu. W
    > pierwszym, w celu ściągnięcia piosenki zbliża swój przenośny komputer
    > wyposażony w NFC do plakatu. Komputer posiada wprowadzone informacje o

    Czy kobiety tez beda mialy taki chip ?

    ;-)
    --
    Krzysiek, Krakow

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1