  • 1. Data: 2012-10-17 16:06:35
    Temat: getin dzwoni
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    mialem przed chwila telefon z propozycja spotkania w celu zmiany
    posiadanych lokat na nowe oprocentowanie 7%. Pani tlumaczyla sie
    strasznie mydlano, ze do tego potrzeba przyjsc do OF bo ona nie
    moze tego zrobic z poziomu systemu. I ze zaraz spadna stopy, wiec
    robia to wylacznie dla mojej korzysci (hi hi). Gdy w koncu po
    wylaniu przez nia beczkowozu metnej wody wycisnalem z pani kluczowe
    parametry ("ale prosze pani, na jaki okres to oprocentowanie - na
    najkorzystniejszy dla pana (!)") czyli ze minimum 12 miesiecy ("ale
    z pewnoscia na inne okresy pan wynegocjuje inne dlatego wlasnie to
    spotkanie).

    No wiec jako ze czytalem tu i gdzie indziej ze klony naciagaja na
    spotkania na ktorych wciskaja lipny kit i cos innego niz w rozmowie
    i wspomnialem o tym, to pani sie zarzekala ze nic podobnego. Ale
    czytalem tez, ze tam tez sie zarzekano ;). W kazdym razie poprosilem
    o telefon jutro. Po rozmowie sobie przypomnialem, ze kiedys jakos
    bez problemu konsultantka telefonicznie zalatwiala zmiany dotyczace
    lokat, wiec momentalnie zapachnialo mi to sciema, poza tym przeciez
    to "bank internetowy" wiec po co jakis oddzial, zatem cos czuje ze
    chyba jutro poznecam sie w tej rozmowie, bo to ze spuszcze temat z
    woda jest raczej jasne, a za zawracanie gitary nalezy sie karny
    klaps.

    Mial ktos w ostatnich dniach gadke identyczna j/w?

    Jesli to faktycznie tak biednie i glodne kawalki ze posuwaja sie
    do manipulowania i wkrecania kitu, to ktos ma chyba noz na gardle.

    --

    memento lorem ipsum

  • 2. Data: 2012-10-17 16:27:08
    Temat: Re: getin dzwoni
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    W dniu 2012-10-17 16:06, elmer radi radisson pisze:

    > Jesli to faktycznie tak biednie i glodne kawalki ze posuwaja sie
    > do manipulowania i wkrecania kitu, to ktos ma chyba noz na gardle.

    Poliso-lokata.
    Szkoda czasu na wizytę w oddziale.

    --
    Heniek

  • 3. Data: 2012-10-17 16:40:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail u...@k...eu napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Poliso-lokata.
    > Szkoda czasu na wizytę w oddziale.

    to i tak dobrze, ze nie wszelkiego rodzaju struktury i IKE...
    poliso-lokaty to akurat dobry pomysł na ominięcie belki ale bezpieczenstwo
    trochę mniejsze bo gwarancje inne niz w BFG.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 4. Data: 2012-10-17 16:48:25
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-10-17 16:27, Henryk "Plumski" Plumowski wrote:

    > Poliso-lokata.
    > Szkoda czasu na wizytę w oddziale.

    No i dlatego pania obsobacze, ze mowi o lokacie i klamie o tym ze
    wizyta sluzy do tego, ze nie moga zmienic oprocentowania przez
    internet. "this sucks".

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2012-10-17 20:51:21
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-10-17 16:06, elmer radi radisson pisze:
    > Jesli to faktycznie tak biednie i glodne kawalki ze posuwaja sie
    > do manipulowania i wkrecania kitu, to ktos ma chyba noz na gardle.
    Żona sporo darmowych minut w T-Mobile nałapała, bo dzwonili i dzwonili,
    a wystarczy ich trochę zachęcić i potrafią gadać niemal godzinami :->

    Maciek

  • 6. Data: 2012-10-17 22:00:31
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 17.10.2012 20:51, Maciek pisze:
    > Żona sporo darmowych minut w T-Mobile nałapała, bo dzwonili i dzwonili,
    > a wystarczy ich trochę zachęcić i potrafią gadać niemal godzinami :->

    Nie wiem jak teraz, ale kiedyś to wystarczyło:
    * nie odpowiedzieć jednoznacznie że się jest lub nie jest zainteresowanym,
    * nie obrażać telemarketera,
    * być w miarę aktywnym w dyskusji,

    i im się chyba algorytm zapętlał, zgodnie z nim (a przecież ze zgodności
    rozmowy z jakimś tam skryptem/zbiorem zaleceń są rozliczani) nie umieli
    skończyć rozmowy.

    p. m.

  • 7. Data: 2012-10-17 22:16:10
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    m napisał(a) :

> [...]
    >
    > i im się chyba algorytm zapętlał, zgodnie z nim (a przecież ze zgodności
    > rozmowy z jakimś tam skryptem/zbiorem zaleceń są rozliczani) nie umieli

    Wiedziałem... wiedziałem... czyli prosty test Turinga napisany
    przez bank zdemaskował ich samych ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 8. Data: 2012-10-18 15:18:45
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    pani zadzwonila dzis znowu.

    Ze smietanki wymienie:

    - proponuja zmiane oprocentowania, "bo 8 listopada wszystkie banki je
    obniza". Czyli pani ma szklana kule, ktora juz wie co RPP i kazdy jeden
    bank zrobi.

    - wydusilem ze chodzi o polisolokate. Pani, zapytana czemu nie okresla
    produktow nalezycie i po imieniu poniewaz to robi istotna roznice (caly
    czas wczesniej byla mowa o lokacie) i po mojej uwadze ze gwarancje UFG
    i BFG sie roznia drastycznie, stwierdzila (uwaga!) "ze jak bank upadnie
    to i tak nie dostane pieniedzy". Brawo za budowanie zaufania w
    instytucje w ktorej pracuje i caly system bankowy.

    W efekcie poprosilem pania, zeby zaznaczyla w systemie ze nie zycze
    sobie zadnych telefonow ktore maja na celu wprowadzania mnie w blad
    odnosnie kwestii dotyczacych podejmowania decyzji dotyczacych moich
    srodkow finansowych bo nastepnym razem przestane korzystac z ich
    produktow.

    Tak sie zastanawiam czy takie manipulowanie to nie jest temat dla KNF.

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2012-10-18 15:22:03
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    pani zadzwonila dzis znowu.

[...]

    Jednoczesnie mimo argumentu o UFG wciaz uporczywie mnie przekonywala
    do spotkania z doradca, bo przeciez on policzy ze to wszystko mi sie
    wszystko oplaca.

    W efekcie poprosilem pania, zeby zaznaczyla w systemie ze nie zycze
    sobie zadnych telefonow ktore maja na celu wprowadzanie mnie w blad

  • 10. Data: 2012-10-18 16:32:28
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 18 Paź, 15:22, elmer radi radisson <r...@spam-spam-spam-eggs-bacon-
    and.spam.wireland.org> wrote:

> [...]
    > odnosnie kwestii dotyczacych podejmowania decyzji dotyczacych moich
    > srodkow finansowych bo nastepnym razem przestane korzystac z ich

    Hehehe. Ja już im groziłem z 10 razy. Oni mają to głęboko w dupie. Jak
    poblokowałem wszystkie numery z których dzwonią to zaczęli dzwonić ze
    swoich prywatnych komórek!!! Ja już im ubliżam, a oni dalej dzwonią.
    Mówię im, że to nie ja, że ja nie żyję, że wyjechałem na Madagaskar.
    Nic to nie daje. Jeszcze pół roku muszę się z nimi męczyć, ale dalej
    obiecałem sobie, że jeśli jakiś bank będzie miał ofertę nie gorszą niż
    0,5% to uciekam od nich, bo to wygląda niezbyt dobrze...